.

שחוקה, מבולבלת ומבלבלת, בלי עסק חזק יציב ורווחי?

הטנק מלא בדלק ורק צריך למצוא את הנתיב לפול גז?  

 חילוץ ב-60 יום 

לבעלת עסק שנותנת שירות וכל הזמן נאבקת לכבות שריפות במקום להפוך למותג רווחי

תוכנית הליווי המקיפה נותנת מענה אם: 

יש מלא מתחרים בשוק- את לא מכירה אותם ולא יודעת איך לפעול אחרת מהם כדי להביא לקוחות.

את לא אוהבת את מה שאת עושה ומרגישה שחוקה ולא מדוייקת.

את מרגישה שאת "טוחנת מים" ועייפה רק מלחשוב על זה ששוב צריך לגייס לקוחות חדשים

שיחות המכירה שלך מתישות והרבה מהן לא נסגרות לעסקה

את עובדת בשעות בלתי הגיוניות ובסוף מגלה שלא תוגמלת על זה מספיק

מעולם לא בנית עמוד שדרה בעסק, שיגרום לך להרגיש מובילה בתחומך ולא נגררת

את עושה ועושה אבל יורה לכל הכיוונים ולא באמת עובדת בצורה ברורה ומסודר

את מנסה להעלות מחיר ומבקשים ממך הנחות בלי סוף

את מוכרת ומוכרת שעות עבודה או מוצרים זולים ואין לך הכנסה מרכזית בעסק

אין לך מושג איך לתמחר אחת ולתמיד את מה שאת עושה, ככה שישתלם לך

בכל פעם את מבטיחה לעצמך לא ליפול שוב ללקוחות שלא שווים לך (ונופלת שוב)

מצב שבו כיף לך לתת שירות וללקוח ברור למה לשלם לך - הוא בשבילך חלום רחוק..

 זהו, זה בדיוק מה שחילוץ ב60 יום באה לפתור.

מחלצים לך את העסק מכיבוי השרפות התמידי בתהליך מובנה, חכם ויסודי,

שהצליח למאות נשים.

התוכנית כוללת 6 שלבים

למצוא את הניצוץ הייחודי שלך

את הלב של העסק - אם את כבויה, אין עסק. אי אפשר לפתח עסק חזק יציב ורווחי בלי בעלת עסק נוכחת, מודעת ומדויקת.

ביחידה הזו אנחנו מחדדות ומגדירות אחת ולתמיד מה הגבולות שלך, הייחודיות שלך , הבידול שלך, מה את מוכנה לתת ומה ממש לא, מי את כבעלת עסק, איך את בתוך האינפלציה של נותני שירות דומה לך, איך את מתנהלת כמותג ברמת ההתנהגות (לוגואים זה לא אני...) ומובילה שוק ואת המגמה שלך בשוק ואיך את מעבירה את הדברים שלך ובונה חוזה נכון מולך ומול הלקוחות שלך. כל זה מאפשר לך לבסס את העשיה על מוקדי כוח שמאפשרים לך להתמיד, לקבל לקוחות שמדויקים לך ולהרחיב את ההשפעה שלך ממקום פנימי וממורכז ולא כעלה נידף ברוח של 'כן' לכל לקוח ומלחמת מחירים.

 

*את זה נעשה בתרגילים, משוב אישי, עבודה אישית עם מאמנת

בינגו!

בול פגיעה במרכז המטרה של לקוחות מעולים ומשלמים ולא איסוף פירורים של לקוחות לא רלוונטים.

רק מי שמכוונת מדויק, מדברת את השפה, מציעה מה שרלוונטי ומכירה את הלקוחות שלה יותר טוב מאשר הלקוחות מכירים את עצמם, יכולה להוות פתרון, להוביל, ולמכור נורמלי בלי לשכנע, בלי להתחנן, בלי להתנצל.

ביחידה הזו נפצח את הלקוח האידיאלי שלך למוצר שאת מוכרת:

מה התנאי לכך שיהיה לקוח? מה מניע אותו? מה מפחיד אותו? היכן הוא נמצא? איך להגיע אליו? מה הוא צריך ומה ההבדל בין לקוח משלם שממליץ עליך לבין אחד שרק תוקע לך את העסק, הזמן והאנרגיה.

את מקבלת שיחת ייעוץ אישית עם מנטורית מעולה ולומדת להכיר את הלקוח המשלם שלך, כזה שאת רוצה ושמחה לעבוד איתו ולכן יהווה את מרכז המטרה של העסק במקום שתתני שירות לכל מי שמסכים לשלם, גם אם הוא מוציא לך את הנשמה בדרך.

רוב בעלי העסקים עסוקים בעצמם ולוקים ב׳אוטיזם עסקי׳ - התמקדות יתר בעצמם ולא בלקוח. הם דוחפים מוצר שכיף להם במקום לבנות מוצר להיט ללקוח, מהסיבה הפשוטה שהם לא באמת מכירים את הלקוחות שלהם!..

מוזר, אבל זו המציאות של רוב בעלי העסקים: לא נעים לשאול, לא נעים לסקור, לא נעים להיפגע במקרה שלא יאהבו אותי... זה בדיוק מה שתיאלצי לעשות כאן עם כל הריפוד, כל התמיכה וכל הכלים, אבל כן, גם אם את בעסק 10 שנים, ביחידה הזו סוף סוף תביני כמה פשוט למכור אם זה מדויק ללקוח. אל תדאגי, נהיה שם בשביל זה.

 

*את זה נעשה בתרגילים, משוב אישי ועבודה קבוצתית

מגש הזהב

אם המכונית נוצצת, לא צריך לשכנע לעשות סיבוב. ואם הגלידת שוקולד טעימה עם פצפוצים, בתוך ופל בלגי עם גנאש שוקולד מטפטף, לא צריך לשכנע ולשדל ילד לקנות, צריך רק למצוא מאיפה יהיה לו לשלם וזהו.

זה בדיוק מה שנעשה ביחידה הזו. ניסקור את השטח, נסיק מסקנות ונבנה הצעה שאי אפשר לסרב לה.

אם כל התהליך נעשה נכון, נשאר לנו לעבוד על התמחור: לנסח את הצעת המחיר שלך כך שלא תהיה סיבה לסרב לך. להבין מה קורה לעסק שמוכר פירורים ואיך לא תפלי לשם, לדעת מה זה אפסייל או דאון סייל, מה זאת הנעה לפעולה ואיך מוכרים דרכה.

תוכלי להגדיל את ליין המוצרים שהלקוחות משתוקקים לקנות, והכי חשוב? אלמד אותך איך להתבונן על המספרים בעסק: ממה מורכבת עוגת הרווח שלך, מה הכי רווחי לך ובכמה את מתמחרת את הפרימיום שלך.

נתמחר אותו בצורה נכונה, כך שישתלם ללקוח לקנות ממך וישתלם לך לתת לו את מלוא השירות.

ואז?

כשאנחנו יודעות מה המנוע שלך בניצוץ, ומי הלקוח האידיאלי ומה הצורך שלו, כאן נבנה את ההצעה הייחודית שלך. כזו שתשתלם ללקוח כי זה יהווה פתרון מושלם עבורו, ותשתלם לך כי זה יעביר את הלקוח את כל מה שצריך כדי להצליח. מה שאומר שהוא גם ישלם מראש, גם יסיים את התהליך וגם יהפוך לממליץ שלך.

הרי אם זה מושלם עבורו ואת מעולה במה שאת עושה, הוא רק צריך הצעה מספיק מדויקת, עם הבונוסים הנכונים, במחיר המותאם, עם הבנה של פסיכולוגית המחיר, וזהו.

הבונוס הכי גדול של החלק הזה בתוכנית זה שאת הולכת להתאהב בעסק שלך מחדש.

נשמע הזוי? אבל זה ככה.

ממקום של גרירה ושכנוע לקוחות, את עוברת למצב שבו את מגדירה את המוצר שלך, מבינה את התועלות שלו, מסדרת את המהלך שלו, בונה את השיטה שלך, מסבירה קודם כל לעצמך ואחר כך ללקוח למה זה שווה ומראה תוצאות. את הופכת להיות מובילה ולא נגררת, נותנת פתרונות ממש כמו דוקטור לפציינט שלו במקום להכריח לקנות ממך.

ואז,

אוי כמה סיפוק יש לי בלראות את התלמידות שלי כשמפרט ההצעה שלהן מולן והן כותבות לי: ״יעל, את לא מבינה! יש לי מוצר מטורף! אמאל'ה! שיואו, זה שווה כל שקל! יאללה בא לי כבר שיקנו מזה מלא, זה מושלם! אני בעצמי הייתי קונה את זה!״

וואו.

אם האנרגיה הזו, אפשר להתקדם ולצאת לשיווק ומכירות. פתאום אנחנו כבר לא מוכרים, אנחנו מציעים פתרונות ומספקים הצעה שפשוט- אי אפשר לסרב לה.

*את זה נעשה בתרגילים, משוב אישי וסמינר עבודה מרוכז עד שאת יוצאת עם מוצר שאי אפשר לסרב לו ביד!

המגנט

יש לך הצעה שאי אפשר להתעלם ממנה? עכשיו אפשר לשווק.

רוב הלקוחות מגיעים אלי בשלב הזה בלי לעבור את המסע.

נו, מה הפלא שהן מרגישות כמו דחפור בסלע? שורפות טנק דלק בשביל לשבור אבן קטנה? האמת, זה החלק שהכי כייפי לי.

כאן אני מתירה המון ספקות לבעלות העסק שעוברות את המסע, ואני עושה את זה במסגרת יום עבודה קבוצתי בליווי אישי שלי ושל המנטריות- עם ארוחת צהריים מפנקת, זהו יום שלם שבו פשוט עובדים וכותבים וכותבים וכותבים עם דיוק והכוונה אישית מהצוות שלנו, עד שכל אחת יוצאת עם המוצר המרגש שלה ברור ומסוכם עם תוכנית כתובה ברורה וייחודית לשיווק שלו בדרך המתאימה והמדוייקת לו ביותר - שיהיה כיף קל ונכון למכור במחיר משתלם. את לא יוצאת משם עד שעד לא מבינה ומסכמת בדיוק מה המיוחד במוצר שלך ומאוהבת בו לגמרי.

המטרה שלנו ביום הזה היא להבין איך משווקים את המוצר, וזה קריטי.

כי לא לכולן מתאים רשימת תפוצה. לא לכל אחת מתאים פרסום בעיתון, ובוודאי שלא כולן צריכות כל היום לעשות שתפ״ים.

מה כן? לבנות את ערוץ השיווק שמביא לך הכי הרבה תועלות, בהתאם ליכולות ולמשאבים שאותם נמפה ודרכם נסלול דרך שמותאמת לך לרווח, השפעה, הגעה מדויקת ללקוח שלך, וכך נזנח את מה שלא מותאם.

הבהירות הזו מתירה המון ספקות, חוסכת טונה של כסף שנזרק על לנסות לחקות את שיטת השיווק של האחרת, ובעיקר - משאירה זמן ואנרגיה.

אוי אנרגיה, איזה דבר יקר זה! ואם משקיעים אותו במה שעובד - הופה! העסק הופך להיות חגיגה.

ביחידה הזו, אציג לך מודלים עסקיים מגוונים וכל אחת תחת הפיקוח שלי ושל הצוות, תצא עם המודל שיווק שמדויק לה. עם המסע לקוח שהיא תבנה כמפת סתרים בתוך יער סבוך של הצעות מבלבלות ולעיתים - גם מפתות.

רק כשברור לך מה עובד ומותאם לך אפשר לנשום, למכור בכיף ולהמשיך להשפיע ולהרוויח.

 

*את זה את עושה עם תרגילים, משוב אישי ועבודה קבוצתית

מכירות

עסק חייב להיות רווחי. בשביל זה - צריך רווח. רווח מגיע מלקוחות משלמים. ביחידה הזו אני מלמדת אותך כל מה שאת צריכה לדעת כדי להפוך את השיחות לממירות, על ידי שיחות אותנטיות, ובלי מאמצי סרק של שכנועים, התשות ומשחקי כוחות אצל מי יישאר הכסף...

נערוך הכנה מנטלית למכירות כדי שתהיי מוכנה נפשית לכל שיחת מכירה ומבינה בדיוק מה אמור לקרות בה ואיך. נלמד את שלושת חלקי המכירה, נכתוב את תסריט המכירה האישי שלך כדי שהכל יהיה מולך בשיחה הבאה וכדי שיהיה לך מסמך עבודה שמקל מעלייך את המכירות, ותוכלי להשתמש בו גם כדי להכשיר דרכו משווקת או עובדת וכך להגדיל את העסק.

ביחידה הזו ניתן מענה לכל השאלות של:

למה לקחת כסף, מה עושים אם מישהו שאומר ״יקר לי״, ״אני אחשוב על זה״, ״אני אתייעץ עם בעלי/אשתי/גיסתי/אחותי...״, האם לחזור לאנשים וכמה פעמים לעשות את זה כדי לסגור מכירות אבל לא להיתפס כנודניקית, ואיך לנהל ליד מתעניין מרגע הפנייה עד רגע הסגירה.

ארזתי ליחידה הזו ניסיון של 20 שנה במכירות.

זו סדנא שמועברת גם לצוותי טלמרקינג, ארגונים מבוססי מכירות וצוותי מכירה לחנויות, ואת - מקבלת את זה כאן. עם פידבק, סימולציה ומשוב אישי, ומגלה איך את הופכת לתותחית מכירות שמובילה כל שיחת התעניינות לסגירת עסקה…

*את זה את עושה עם תרגילים, כתיבת תסריט שיחה, אימון אישי וסימולציה אחד על אחד עד שתדעי למכור בלי לדחוף עם ים ביטחון ובכיף!

תראי מה כותבת יהודית אוסטרן-

בימאית מצליחה שעברה את התהליך:״עד התוכנית הייתי סוגרת עסקה אחת על כל 10 שיחות היום אני סוגרת 9 מתוך 10!״ 

 

שיווק הפוך

מצב אידיאלי בעסק זה שהלקוחות שלו הופכים ללקוחות קבועים שרוכשים ממנו עוד שירותים ומפנים אליו לקוחות. זה גם אחד הפרמטרים לעסק שצומח נכון.

ביחידה הזו נלמד לשתול "סוסים טרויאנים" בפעילות שלנו, נקבל החלטה לגבי הפעילות שלך כדי לוודא שהעסק לא מסתיים במכירת מוצר אחד שלך אלא מסוגל לספק היצע של שירות ולייצר שוב ושוב הפניות בצורה יזומה וחכמה על ידי פעולות מתוכננות מראש.

מי שהטמיעה את השיטות האלה בעסק רואה זרימה של פניות לאורך זמן גם כשהשיווק לא פעיל או כשאת עסוקה בלתת שירות.

ככה אנחנו מוודאות שהעסק שלך ממשיך לעבוד גם כשאת רוצה לנוח. לעיתים מדובר בפעולות טקטיות קטנות שמייצרות הפניות לאורך זמן.

 

בסוף החלק הזה, לכל אחת יהיה ברור המבנה השלם של העסק שלה והפעולות הנכונות שעליה לנקוט כדי לפתח את העסק בספירלת עלייה ולהפסיק לעבוד בפולסים לא מבוקרים – נבנה תוכנית אדריכלית לשיווק ונבין בדיוק את "מסע הלקוח" שלך מתחילת התהליך ועד סופו.

בנוסף, נכיר טקטיקות מכירה מתקדמות- יצירת שיתופי פעולה וכלים מתקדמים לעסקים בשלים שמוכרים ומוכרים.

ובסופו של תהליך נוודא שאת מוכנה עם תוכנית עבודה לטווח ארוך ויודעת מה המוצר הבא שלך ואיך לרוץ איתו, ולהמשיך להמריא במסלול של הצלחה.

 

*את זה תעשי בתרגילים, בדיקה אישית ועבודה קבוצתית של סיעור מוחות איתי.

הצטרפי עכשיו לנבחרת העסקים המנצחת מחזור 20

 

אז אם

יש לך עסק פעיל והמון מוטיבציה ואת רוצה להצליח בכל מחיר,

ולהפוך את המוצר שלך למוצר מנצח עם מחירי שיא ולקוחות שרוצים ושמחים לרכוש אותו דווקא ממך,

את מבינה שאת צריכה לשבור קירות כדי להצליח בעסק בענק ורוצה פנס קסם לראות איך זה עובד מאחורי הבטון ולבנות לעצמך מפת עבודה סלולה.

יש לך לקוחות אבל את בתקרת זכוכית. היית רוצה שיהיו יותר לקוחות בפחות מאמץ. סוג של לטרוף מחדש את הקלפים כדי לעבוד יותר שפוי פחות קשה יותר רווחי ולמגנט לקוחות שעושים לך טוב ,

 

מקומך איתנו!

אנחנו לא עובדים על העסק בלבד אלא על כל המסגרת - הלב, התשתית והיסודות.

מתחילים בך - בעלת העסק – תחחברי לגמרי ותביני איזה מוצר מדהים יש לך בידיים,

תמצאי את הבידול הייחודי שלך ותערכי איתו הכרות עמוקה, נבחן ביחד לאיזה סוג לקוח הניצוץ הזה מתאים

ומשם נבנה איתך מוצר מנצח ומגובש. נעבוד על "אדריכלות הפנים" של העסק ולא רק על צורת השיווק החיצוני שלו.

מי שיוצאת מהקורס הזה מאושרת לשתף שהיא פשוט מחוברת, אוהבת את מה שהיא עושה,

היא מדויקת, מרגישה מסופקת, וכשהיא חזקה מבפנים,

שום דבר חיצוני כמו "לקוח" או "ספק" לא יכול לעצור אותה.

היא מתחילה למכור בכמויות מתוך בהירות, סיפוק, וכיף, היא הופכת להיות כלפי עצמה "מותג" שמשמח אותה

ומתחברת לשליחות שלה כך שכל המכירות הופכות להיות זורמות וכייפיות ולא מאולצות.

 

אז תכלס-

איך לומדים את כל זה? איך התוכנית בנויה?

מדובר במרתון עסקי של 60 יום, שבו את הולכת בצעדים קטנים שמפילים לך שקים של אסימונים. את מיישמת ומתרגלת ואז משמרת את התוצאות כשצוות מקצועי מוודא שאת מתקדמת ואז מתקדמת עוד ואז... ממשיכה להתקדם.

אני עובדת בשיטה שפועלים בה תוכניות הליווי הכי יוקרתיות בעולם.

גם אני למדתי בכאלו ואני מטמיעה את זה בכל התוכניות שלי בגלל שקריטי עבורי שתצליחי. קוראים לזה תוכנית ליווי היברידית.

היא משלבת ידע יקר וקריטי, בהיר, תהליכי וגאוני, מונגש לך כהקלטה וחוברות עבודה ומשולב בתרגילים אישיים עם בדיקה אישית, שיעורים חיים איתי, מאמנת אישית שמלווה אותך וקבוצת עבודה תוססת. הכל תחת ליווי ותמיכה וקשר יום יומי.

לא נאכל בורקס אחת לשבוע ונלך הביתה, אלא נעבוד רצוף ומרוכז כדי שתצליחי להטמיע את הכל בעסק שלך ולא רק להשאיר את זה במגירה.

מה קורה עם הצטרפותך לתוכנית חילוץ ב-60 יום?

בכל יום ראשון תקבלי גישה לשלב הבא.

כל שלב מורכב מ-3 חלקים:

למידה, יישום, הטמעה ובקרה

למידה:

את מקבלת שיעור למייל - תמיד קצר, קולע, ממוקד. בצירוף ספר שמלווה את הקורס בו הכל כתוב ומסוכם עם הדגמות. החומר הזה נשאר שלך לכל החיים, ומנסיון, רוב התלמידות חוזרות לזה שוב ושוב בכל שלב של צמיחה בעסק.

יישום:

כל שבוע לאחר השיעור יש לך חוברת עבודה למילוי. את החוברת בודקים לך באופן אישי עם הארות אישיות, שפצורים ודיוקים כדי שתוכלי להתקדם וליישם בעסק שלך.

הטמעה:

לא מספיק ללמוד אחת לשבוע. יצרתי מערך של מיני תרגילים - ׳פוש יומי׳ שנשלח אליך במהלך השבוע וגורם לך לחשוב, לזוז, לצאת מאזור הנוחות (נוחות=נכות) ולהפוך את הפיתוח שלך לאפקטיבי, מוטמע ובר קיימא. 

* הפושים האלה גורמים לך להכניס ללו"ז את הנושא של פיתוח עסקי ויישום מיידי - הרכיב הכי חשוב בלו"ז שלך אם את רוצה שהעסק יתקדם. היישום בתהליך איתי הוא קריטי, ואני שמה על זה דגש! להוציא לפועל את כל הלימוד, להטמיע וליישם כדי לראות תוצאות.

בקרה:

לאורך כל התוכנית תהיי חלק מקבוצת עבודה סגורה - ׳הכור׳ שבה פועלות המאמנות, הקבוצה ואני. קבוצה סגורה של לבורנטיות מחודדות, שם הכל קורה. שם תוכלי בכל שעות היום, לשאול, להתלבט, להעלות לדיון שאלות, לשתף בפושים.

זה חלק קריטי מהתהליך, כי מי שמתקדמת כל יום עולות לה שאלות, והיא צריכה פתרון וסיעור מוחות מיידי. בשביל זה הקבוצה קיימת, בפיקוח וליווי מאמנות

למה? כי אין כמו חכמת ההמונים אבל בצורה אינטימית, סגורה שאכפת להם. יש כוח לקבוצה ומעודד לדעת שתמיד יש צוות שמגיב, עונה, שומע ורואה - אותך!

יש לך עיניים בוחנות של נשים שעוברות מסע כמו שלך, ומנסיון?

מהר מאוד הן הופכות לקבוצת עילית של פרגון והעצמה. כולן גדלות ביחד.

זה מבטל את תסמיני ה׳אוטיזם העסקי׳ כי פתאום כל רעיון שלך מקבל פידבק,

את כבר לא פועלת בוואקום ולא יורה לחלל בלי לדעת איך הקהל יקבל את הרעיונות שלך.

יש כור עבודה שכורה ממך את הטוב ביותר ומכיל את הקושי, ההתלבטויות וכאבי הגדילה. זה קהל ששמח לחגוג איתך הצלחות כשהן מגיעות בס״ד.

זה חייב לעבוד לך, לכן ריפדתי את התוכנית בכל כלי שיגרום לך לא ללמוד אלא לעבור תהליך!

טרנספורמציה! לגדול באמת.

 

הנה מה שתקבלי:

ליוי אישי!

לאחר 26 תוכניות בשנים האחרונות, במחזור הזה החלטתי להוסיף 3 מפגשי אימון אישיים עם מאמנות שבחרתי בפינצטה עם התמחויוות מדויקות שליווי איתי מאות תלמידות.

ראיתי שלפעמים שיחת אימון ממוקדת ומנוהלת מזיזה אותך במקום שהכי מדויק לך.

אבל, זאת לא סתם שיחות אימון. מדובר בשיחות ממוקדות ב-3 דברים שהם מפתחות להצלחה אצלך

אימון אישי 1

תתמקד בניצוץ שלך - בבידול שלך, ביכולות שלך, בפוקוס חד על מה שיגרום לך לעשות את מה שאת אוהבת בזירה העסקית עם פוטנציאל רווח נכון. זו שיחה שתהיה כבר בשבוע השני.

הכי אישי שיש

אימון אישי 2

בואי נדבר על כסף- לא מעט מהתלמידות שהצהירו שהן רוצות לעוף ולהצליח כשזה הגיע לידי מעשה, היה שם קיר, יותר נכון חומה, יותר נכון עמוד ענן שפשוט לא ניתן לעבור. הוספתי שיחת אימון אישית לכל אחת עם מאמנת מנטלית בנושאי שפע, תודעה, כסף, השתדלות ומה שיכול לחסום אותך מלפרוץ.

 

אימון אישי 3

שיחת מכירה בסוף נעשית במייל או בטלפון. לא משנה כמה נעשה דיוק שיווק, הכל, בסוף הלקוח מתקשר ואת צריכה להפוך את כל מה שתלמדי ל100 אחוז המרה קלה, שיחת התאמה זורמת מנוסחת טובה ונינוחה. מאמנת מכירות תעבוד איתך אחרי שנבדוק את תסריט המכירה שנכתוב לוודא שהצלחת למכור אפילו לה. ככה אני רגועה לשחרר אותך לאור.

ומה עוד?

כל שצריך כדי שתצליחי, יש עוד.

לאחר המחזור ה14 שכולם היו דיגיטלים בלבד,

ראיתי צורך להיות שם עוד, יש משהו כשרואים שומעים ומדברים

ולכן במחזור הזה, מחזור 19 החלטתי כל שבוע לפגוש אותך,

מעבר לכל התוכנית, אחת לשבוע נעלה לשידור חי

לכל שאלה שעולה לך כדי שתעבדי שלב שלב את התוכנית

ויהיה לך משוב גם אישי וגם קבוצתי

 

אפילו ששיטת העבודה הוכיחה את עצמה , אני נותנת למחזור הנוכחי

6 מפגשי שידור חי של שאלות ותשובות מולי - מה שרלוונטי עכשיו.

אני עולה אחת לשבוע בין 9-10 בבוקר למפגש לייב

שבו אני עונה על שאלות ותשובות בשידור חי

לכל התלבטות, צומת, דיוק, חידוד, הדגמה, שאלה, הברקה.

 

מנסיון בתהליך דומה שהטמעתי בקבוצה ב׳מקלדת הכסף׳

זה הופך את כל התהליך לחוויה שמחכים לה, מחזיקה אותך במחויבות,

ושם עולות שאלות שהתשובה עליהן נותנת לך הצצה

לעולם מרתק של יעוץ עסקי וחשיפה לתהליכי חשיבה ומהלכים אסטרטגיים.

 

סשן כזה עולה בד״כ 500 ש״ח למפגש והחלטתי שקריטי לי לתת את זה גם למחזור הנוכחי.

בקיצור, עם הצטרפותך למחזור 20,

את מקבלת 6 פגישות יעוץ קבוצתיות מעבר לכל התוכנית -

העיקר שלא תהיי לבד ותצליחי.

 

כולם מדברים על תודעה.

איך זה בא לידי ביטוי בתוכנית?

ואיך דאגתי שתיישמי בוודאות את מה שתלמדי?

 

עוד לא ראיתי מישהי עם תודעה חלשה שהצליחה לעשות ביצועים עסקיים,

כן זכיתי לראות נשים מדהימות עם תודעת שפע גדולה שהצליחו מעבר למצופה

למרות אפס יכולות עסקיות.

אם ככה, תודעה לעיתים זה כל מה שצריך.

 

ייתכן ויש לך ברזומה איזה קורס עסקי או הרצאות טובות ששמעת,

למדת או קראת על מכירות ועדיין, כשזה מגיע לשטח

את עדיין לא מוכנה לקחת כסף על השירות שלך בצורה שתכבד אותך.

אולי עדיין משתקות אותך שיחות מכירה?

את לא בטוחה שיש לך מה לתת ולא נעים לך לקבל דחייה או סירוב.

 

יש גם נשים שחוות קנאה בעסק ורואות עמיתות שמצליחות מאוד

למרות שהן הרבה פחות מוכשרות, וזה מרתיח אותן.

לא ממקום של צרות עין אלא ממקום של תסכול ורצון אמיתי ל-גם.

אפשר ללמד אשה הכל, אבל אם בבסיס של זה לא נעבוד על תודעת השפע שלה,

על המסוגלות, על התודעה שלה, כל היעוץ העסקי לעולם לא ייצא לפועל.

 

זו הסיבה שמצע ההכשרות שלי כולל גם 5 שנות אימון אישי,

כדי שכל דבר שאני עושה ייצא ממקום של אימון והטמעה

ולא ייעוץ קר מלמעלה.

 

זו גם הסיבה שפיתחתי את תוכנית העבודה מולי עם משובים,

תרגילי פוש שמאפשרים לך לגדול מעבר למה שמוכר לך,

מרחיבים לך את שרירי השפע, האמונה, הביטחון, המסוגלות והנוכחות.

 

לא סתם שזרתי לאורך כל התוכנית פגישות אישיות, מפגשים חיים,

פושים מזיזים, וקבוצת עבודה נשית.

כל הגאונות העסקית בלי כלי - לא תפעל.

 

המטרה שלי היא לא רק שתצליחי, אלא שתצליחי לאורך זמן!

זו הסיבה ששזרתי אימון עסקי עם יעוץ מדויק ומבוסס לאורך כל המסע.

 

למה זה דומה?

ממש כמו אשה שרוצה לרזות. היא מדברת על זה, קוראת מאמרים ואפילו הולכת לקורס הרזיה.

אבל אחרי רצף ארוך של פגישות, היא מתלוננת שעדיין לא רזתה.

למה? כי לא מרזים בפגישות!!! מרזים בין הפגישות!

רק ללמוד תוכן, בלי לבצע את התהליך, הופך אותך לפרופסורית בתחום,

אבל לא לבעלת עסק רווחי! לא חסר היום חומרים חינמיים, ספרים ומידע ברשת.

את אולי יכולה להפוך ליועצת עסקית מכל הידע הזה אבל עד שלא תטמיעי,

בליווי מלא ופידבק אישי את כל מה שאת שומעת ויודעת על העסק שלך - זה לא יקרה.

 

אין קיצורי דרך להצלחה. כל עסק חייב לבנות לעצמו אסטרטגיית עבודה צלולה ובהירה

שמתבססת על מחקר לקוח יסודי עם הכוונה שיווקית מדויקת כדי שהעסק יהיה בנוי מבפנים.

תהליך בלי תוכן מביא אותך להתגלגל, לכבות שריפות, בכל פעם לטפל במה שבוער עכשיו בעסק, מה שמביא לתסכול, תחושת חוסר מסוגלות ובעיקר ראייה לטווח הקצר בלי לראות אופק בהיר לפרנסת הבית.

רק תוכנית שמשלבת תוכן ותהליך יכולה להביא תוצאות מוכחות!

מה מיוחד בתהליך הזה?

זו התוכנית היחידה שהיא לא רק תוכן -

יש מספיק קורסים שאת לומדת ואז לא יודעת איך ליישם את זה!

יש מספיק שיעורים, ספרים, עלונים, הרצאות, וקורסים אינטרנטיים

שמקליטים פעם אחת ומשגרים באלף עותקים

(אחלה מודל כלכלי, חבל שהוא לא עובד כמו שמוכרים...)

מצד שני, התוכנית הזאת היא לא רק תהליך -
יש מספיק קבוצות שנפגשות אחת לתקופה ואז את רק זורמת

עם מה שצץ בעסק ובונה אותו טלאי על טלאי.

התוכנית הזאת היא התהליך המקצועי היחיד לבעלת עסק חרדית שמוכרת שירות.

תוכנית שמותאמת בול לצורך, לשפה ולפרקטיקה בשטח,

בנויה כמו מגדל שלב אחרי שלב למקסימום תוצאות שמותאמות למי שאת,

ללקוחות שלך, ולרווחה הכלכלית שאת רוצה בה.


את מקבלת תוכנית ברורה לזמן קצוב,

עם תהליכים בדוקים ומנוסים ששמים את העסק ב-60 יום על מסלול ההמראה

עם חוקים ועוצמות לצאת וליישם, במקום תוכניות מגירה שמשלמים עליהם זמן וכסף.

ותוכנית שיווק פרטית לטווח ארוך.

הצטרפי עכשיו לנבחרת העסקים המנצחת!!!

הכרנו?

אני יעל פיינגולד,

וזה למה אני מזמינה אותך ללמוד ממני.

אני בתחום 17 שנה, ובעצם הרבה קודם.

כבר בגיל 9 זיהיתי שחנות מכשירי הכתיבה לידי קורסת מעומס של הורים שמגיעים עם רשימות לקראת שנת הלימודים. הצעתי לבעל החנות להיות ״אורזת רשימות״. הוא שילם לי על זה 3 ש״ח לשעה וכך קניתי את הרולר-בליידס הראשון שלי. שנה אחרי הוא הציע לי העלאה של 25%. וכך בגיל 10 כבר הרווחתי 4 ש״ח לשעה.

זיהוי חד, יוזמה וצורך קיומי לשיפור, השפעה ואמת, הובילו אותי לסיים תואר בהצטיינות במנהל עסקים, אבל התאכזבתי לסיים אותו ולהבין שעסק אינני יודעת להקים רק יכולה לצטט אוסף של תיאוריות. זאת הסיבה שנרשמתי לתוכניות העסקיות היקרות והטובות ביותר, כדי לחתור למצוינות אישית ולהבין את הפסיכולוגיה מאחורי המעשים. זה גם מה שגרם לי ללמוד אימון במשך 5 שנים, כדי להוביל מהלכים תמיד מהפנים החוצה. להבין איך אנשים פועלים מבפנים וממה המהלכים שלהם מושפעים.

 

 

כיום, אני מלמדת לא בגלל מה שלמדתי,

אלא בזכות מסע התלאות שעברתי בחיי העסקיים.

המסע כלל יעוץ בכיר לרשתות מזכות (כמו קופיקס, ארומה, כפר השעשועים ועוד),

ליווי יזמים לפתיחת עסקים פיזיים של רשתות, ניהול רשת אופנה כולל ייצור בחו״ל,

ובאחת ההרפתקאות גם פתיחת עסק עם עשרות עובדים וקריסתו

שהותירה אותי לפני 6 שנים עם חובות של מאות אלפי שקלים.

אירוני להודות בזה שלא יכולתי לאחל לעצמי תמריץ יותר טוב מזה כדי להפסיק להתלונן,

להפסיק לרחם על עצמי, להפסיק להסכים לבינוניות ולדרוש מעצמי לחתור למיצוי היכולות שלי.

הייתי חייבת להבין מהר במה אני הכי טובה ומה אוכל לתרום כדי להיות מועילה לאנושות.

להיות שכירה לא הייתה אופציה בתור אשת אברך עם חובות שפרסתי לכל החיים דאז.

שם נולדה ההבנה שלקוחות לא ישלמו לי על זה שאני שותה קפה בבוקר כמו הבוסית לשעבר,

וכדי להתפרנס ברווח, כדי להצליח, כדי להפסיק לחכות שמשהו טוב יקרה לי,

אני חייבת לנקוט במינימום זמן בפעולות מבריקות, לחסוך טעויות, לשיים את התועלות שלי,

להנגיש אותן למי שיכול לצרוך את זה ולדייק כל הזמן את הקהל שאיתו אני עובדת

כדי לשמור על אנרגיה ופניות למה שחשוב בחיים.

התבהר לי שאני חייבת להנגיש את הידע שלי כשהוא ארוז במוצרים.

שם למדתי מהי מחויבות, מהי התמדה, מהי ערנות ואחריות.

כל הידע שלי ועשרות ההצלחות המתועדות שלי מונגשות אליך

בתוכנית אחת מרוכזת, פעילה ובעיקר מזיזה.

מזיזה את ההבנה על מהו עסק, מזיזה את כמות הכסף שמשתקף בחשבון,

מזיזה את תקרת הזכוכית שיש לך בעסק: במודע ובתת מודע,

מזיזה את האמון שלך, את החדות שלך, את האשה מאחורי העסק שהכל על הכתפיים שלה.

ואם היא לא תתנהל נכון, ולא תרוויח ממה שהיא עושה ולא תהיה מסופקת מלקוחות שמדויקים לה

ופעילות שמתגמלת אותה - הכל, אבל הכל, יכול לקרוס חלילה.

לא רק העסק בסכנה, אלא מה שעומד מאחורי אותה אשה שיש לה עסק:

המשפחה שרואה אותה מתוסכלת, היא - שיודעת בוודאות שהיא לא סתם והיא ראויה להצליח,

והלקוחות שלא קונים - פשוט כי עוד לא הבינו למה לקנות דווקא פה.

 

מזמינה אותך לתוכנית ליווי אישית שמובילה יד ביד

למחוזות של עשייה, תזוזה, תשוקה למה שאוהבים לעשות

ופיתוח יכולת לעשות את זה טוב. הרבה יותר טוב. הרבה יותר מדויק. הרבה יותר מחובר.

כדי שההצלחה הכספית תתמזג עם ההצלחה האישית והסיפוק אדיר ממיצוי עצמי עמוק.

בשביל זה אני פה. בשביל להזיז נשים דרך העסק.

אגב, כדי לוודא שלא תישאר לך ברירה חוץ מלהצליח...

הוספתי כמה בונוסים.🎁🎁

הם לא רק תומכים בתוכנית אלא מחזקים את ההצלחה שלך

כי הצלחה לא נבנית בן לילה. היא נבנית מצעדים נכונים לאורך זמן.

 

59

הרצאת ״האומץ להיות מותג״ -

הרצאה שנמסרה בכנס נשות עסקים מטעם עיריית בני ברק - כל הסודות איך להתנהג כמותג – ולהרוויח 

 

3000

6 מפגשי אימון של שאלות ותשובות בשידור חי בה נעשה תהליכים אישיים, משוב אישי, ובו תוכלי לשאול אותי כל שאלה על המהלכים שלי וחידוד המהלך שלך וכל שאלה שעולה מכורח ההתקדמות 

89 ₪

תמנון השת״פים - התוכנית המלאה ליצירת שיתופי פעולה פוריים כולל נוסחים ומודלים

98 ₪

מדריך למציאת הבידול של המומחית לבידול - ענבר אור, מנכ״לית ארגון ״יוצאת לאור״ -

 

 

 

800 ₪

יום עיון מרוכז שבו עושים את העבודה ביחד איתי, כולל ארוחה מפנקת ומפגשים אישיים עם המנטוריות המובילות שלנו-

 

3*500

שיחת אימון מרוכזת על נושא תודעת כסף 

+

שיחת אימון מכירות עם מאמנת מכירות וסימולציות 1:1 -  

  

800 ₪

מפגש סיכום שבו קבוצת החילוץ ומקלדת הכסף ייפגשו לבוקר עסקי- לדבר על טקטיקות מכירה ולהתרגש יחד מהדרך המדהימה שעברנו ולרכוש כלים עסקיים שאפשר להעביר רק במפגש וקריטי  לי שיהיו לך- שווי הבונוס 

79 ₪

הלוכד- כל הדרכים ללכוד תשומת לב כבר בכותרת ובכך להעלות ב80 אחוז את הסיכוי שיגיבו לך, יקשיבו לך ויקראו עליך

 

 

   

במילים אחרות, אם תשתמשי רק בבונוסים בשווי 6,425 ₪

ותיהני רק מהם כבר הרווחת פריצה עסקית משמעותית,

עוד לפני שלמדת משהו מהתוכנית ולפני שבנית

את כל מה שיש לששת השלבים לבנות

הצטרפי עכשיו לנבחרת העסקים המנצחת!!!

ההשקעה שלך: רק 625*12 

אחרי 60 יום בתוכנית: 

יש לך בידיים את כל המפתחות והכלים שמכריחים את העסק שלך להיות בריא ורווחי.

 

את יודעת איך להתנהל נכון מול לקוחות, לגבות בקלות את הסכום שמגיע לך ולא להתנצל על זה.

את יודעת למגנט לקוחות במקום לרדוף אחריהם.

את מותג בתחומך ולא בגלל הלוגו... אלא בגלל התנהלות ומוצר מנצח.

יש לך רוגע בעסק. הוא הכלי שלך לפרנסה במקום להיות ילד בעייתי ששואב ממך את כל הכוח ולא מביא תוצאות.

את כבר לא צריכה בכל פעם לנסות שיטות חדשות ולקוות שיניבו לך תוצאות. העסק שלך מתנהל בביטחון כלכלי

ברור לך מה מתאים לעסק שלך ומה לא, כך שתוכלי להפסיק להתפתות אחר הצעות שמתאימות לאחרים

יש לך הצעות שאי אפשר לסרב להן, מדויקות, טובות לך וברורות ללקוח שלך.

 

למי זה לא מתאים?

• התוכנית היא יישומית! אם את רוצה רק ללמוד עוד גישה או עוד שיטה

  וחושבת שזה מה שמביא תוצאות, אל תירשמי.

• הדבר שהכי חשוב לי זה שתראי תוצאות! ולעיתים את הולכת לקבל ״זאפטות״

של אהבה ממני ומהצוות כי אנחנו רואות את הדברים מבחוץ בעין מקצועית

אחרי שליווינו מאות עסקים ומתוך ניהול העסקים שלנו,

לכן אם את לא בנויה להארות או במילים לא coachabe, אל תירשמי.

• אם מעולם לא היה לך לקוח משלם, אין לך מושג מה המומחיות שלך,

זה נשמע לך נחמד להיות עצמאית אבל את עוד לא יודעת במה,

זו לא תוכנית בשבילך. יש לי תוכנית אחרת לפותחות עסק.

למי זה בול מתאים?

• אם יש לך לקוחות אבל את עדיין מנסה להגיע למצב שהעסק רווחי באמת

כי את די מתנדבת בעסק, תורמת, מרחמת, זורמת אבל לא מובילה ומרוויחה.

• אם יש לך מוצר מעולה אבל הלקוח לא תמיד מבין

מה כל כך מעולה בו ולמה לשלם עליו יותר ודווקא לך

• אם נמאס לך לעשות את אותו הדבר ואת כמהה להתקדם,

ולעבוד נכון יותר, רווחי יותר, מדויק יותר

• אם נמאס לך לירות לכל הכיוונים ואת רוצה שקט מהעסק הזה.

לבנות לעצמך אחת ולתמיד את המודל שמתאים לך,

את הדרך שמותאמת לך ואת הבהירות הנחוצה כל כך כדי להצליח לאורך זמן

 

התוכנית 'חילוץ ב60 יום' נבנתה בשבילך.

היא נועדה לאפשר לך לצאת מהמצב המתסכל של רווחים מדשדשים

וטביעה בים המטלות וכיבוי שרפות בעסק.

המטרה שלה היא להגדיל הכנסות וליהנות ממה שאת עושה בלי להתנצל ובלי להתקפל.

תקראי מה שכתבו נשים שעברו את התהליך:

פייגי רוטנברג

ליעל היקרה!

הקורס מדהים. נותן המון כלים ומקפצה ענקית!

יש בו המון תוכן וערך,מלווה בפושים יצירתיים ומקדמים מאד!

העסק שלי היום משובח יותר, חכם יותר, ומצליח יותר

והכל בזכות יעל והצוות המדהים הזה!

מודה ומעריכה מאד,

פייגי רוטנברג סטיילינג לעסקים מתקדמים מובילה תהליכי מיתוג ופרסום לעסקים שבוחרים להתקדם להצלחה.fr8070077@gmail.com | 0533160881 | 0533160881

שמחוש עמר- מעצבת אירועים ומעבירה סדנאות לעיצוב

נשים חושבות שזה להשקיע בעסק,

אבל קודם כל זה להשקיע בעצמך - כי את לומדת איך לחיות נכון בצורה מאוזנת,

איך לשלב את הבית ואת העבודה יחד, ולא לחיות כל היום במרדף אחרי הזמן כמו המון עצמאיות.

 

אז הגעתי לחילוץ כי הייתי כלבו לעיצוב.

סדנאות, אירועים, כתבות,

ובעצם, כל מה שהיה קשור לתחום ופנו אלי -

עצרתי, עשיתי, ונכנסתי ללחץ:(

 

עבדתי סביב השעון בלי נשימה עם תוצאה לא מתגמלת בכלל,

ורציתי לנשום.

לעבוד פחות, להרוויח יותר, וכן היה חשוב לי - להגיע למצב שאם אני כבר עושה,

לפעול בתחום ספציפי אותו אני אוהבת, ופחות להתפזר.

 

מה שממש היה לי כיף בקורס של יעל,

שעוד לפני השלב של איך לקדם את העסק בכלל,

היא אומרת – "בואי נראה מה הניצוץ שלך, במה את טובה ומה את אוהבת",

כי בינינו, את יכולה להיות חזקה בכמה תחומים, אבל בשביל להצליח -

חשוב להבין מה מכל התחומים את הכי אוהבת, ואיתו ללכת הלאה,

ואיך לתרגם בפועל את העבודה שאנחנו כבר עושות, לכסף אמיתי.

 

אני מרגישה שהיום ב"ה אני הרבה יותר טובה וממוקדת.

אני יודעת איפה הקהל שלי נמצא, מה אני עושה, מה אני צריכה לעשות:),

מה הצעד הבא ובעצם יש לי מפה סופר ברורה.

 

הקורס בנוי בצורה תהליכית שעובדת צעד אחרי צעד.

לא היו לי חוזים או גבולות ולא ידעתי מה הקו האדום שלי,

ואחרי הקורס הבנתי מה אני מוכנה ומה פחות.

הדבר השני ששינה לי ממש את החיים הוא, שבמקום לעשות את אותה עבודה מיליון פעם -

הפכתי את המקסימום שאני יכולה לתהליכים אוטומטיים.

 

אם להיות כנה ומניסיון שלי,

זה נורמלי וטבעי להתלבט על הקורס,

כי זאת השקעה משמעותית ממש, גם כספית וגם של זמן,

אבל אם תחלקי את החודשיים האלה -

לכל המאמצים שאת עושה בהישרדות של היום יום זה שווה עולם.

 

תשקיעי בעצמך.

נשים חושבות שזה להשקיע בעסק,

אבל קודם כל זה להשקיע בעצמך - כי את לומדת איך לחיות נכון בצורה מאוזנת,

איך לשלב את הבית ואת העבודה ולא לחיות כל היום במרדף אחרי הזמן כמו המון עצמאיות.

 

חוץ מזה, הקורס הזה משנה תודעה.

יעל מלמדת עסקים אבל לא מתעלמת מזה שבסופו של דבר אנחנו נשים אנושיות

שמאד מגבילות את עצמנו ונמנעות מלהתקדם בגלל כל מיני אמונות או מחשבות,

ובקורס היא נותנת כלים של אימון -

איך להאמין יותר שמגיע לך, למה מגיע לך, מה מונע ממך להתקדם.

השילוב הזה של כלים מעולם העסקים, יחד עם כלים אימוניים שמשנים תודעה,

זה שילוב שעובד בס"ד, ומוביל להצלחה.

 

ממליצה ממש:)

ציפי צייזל

אני חייבת לשתף אותך

שעשיתי סיכום שנתי על כמות הלקוחות שלי,

 ואין מנוס מלהצדיע לך-על החילוץ-

כלשונו-ממש חילץ אותי!

אני רואה את המדדים שחור ע"ג לבן!

שני קוליץ- ליווי אדריכלי ליזמים

אין לי מילים לתאר בכלל את הדרך שהעברת אותי ב-60 יום!

זו הייתה ועדיין מקפצה אדירה בשבילי לקידום העסק!

הגעתי אלייך מהמלצה חמה של חברה שהיתה אצלך בקורס (אודה ואתוודה שלא שמעתי עלייך לפני כן) סמכתי עליה, אבל לא שיערתי עד כמה אקבל...

המיקוד המדויק שהגעתי אליו בזכות ההכוונה המיוחדת שלך,

הכח לעשות שינוי, האומץ לפרוץ את תקרת הזכוכית, וכל שאר הכלים, התובנות..

.כבר באמצע הקורס חוויתי את השינוי,

ובסיומו אני מרגישה שיש לי אוצר כלים מעשיים איך לקדם,

להתקדם ובעז"ה להצליח!

שמחתי להיות חלק מהמותג "יעל פיינגולד"

חיה - חשבונאות ומיסים

"...היום היה לי כאבי ראש חזקים, וכשהיתה תזכורת שיש קורס,

תפסתי ת'ראש חזקקק, לא מסוגלתתת.

 

אבל היה כ"כ מחכים, מענין ומעצים!!

שהכל עבר, חחחח

 

זכית במתנות שמים,

תמשיכי לעשות טוב בעמ"י.

הדס קדמי- מנחת סדנאות משחק חזק

"אם יש משהו שאני מצטערת בחילוץ זה למה לא הגעתי לפני כמה שנים"

לפני שהגעתי ליעל פתחתי המון מוצרים, סדנאות תוכניות הרגשתי שאני סופר מוכשרת יכולה להסתכל בוובינרים של יעל, במה שהיא כותבת בדיוורים ויש שם עצות זהב,

וחשבתי שאקח את העצות ואתקדם לבד

ניסיתי וניסיתי והרגשתי שזה לא זה.

אני צריכה משהו הרבה יותר יסודי ומהשורש, הגעתי במצב של יאוש לגמרי, ותוך כדי התכנית של החילוץ, יעל ובצוות שלה ליווי אותי, עזרו לי להבין את עצמי, מה הגבולות שלי, מה הכי אני אוהבת מכל התוצרים שאני עושה,

 

אצל יעל זה לא רק לשבת וללמוד חומר עיוני וללכת הביתה, תוך כדי אנחנו עובדים המון על התודעה, על פיתוח אישי, זה לא רק העסק, זה אנחנו! האישיות שלנו שבאה לידי ביטוי בעסק

אני בתור מאמנת אישית שמכירה את הכלים , כשבאה מישהי מבחוץ ומקשרת את זה לעסק זה הופך להיות עולם אחר, הרגשתי שאני מתפתחת באישיות שלי באופן מטורף והמוצר בעקבות זה הופך להיות מוצר מטורף.

בתוכנית למדתי על עצמי לא רק למדתי אלא בעיקר יישמתי, יצרתי מוצאת שמותאם לצורך, בניתי לו טריילר,להרים טלפונים לאנשים ולא לחכות שיתקשרו אלי, למדתי לעשות שיחות מכירה, להציג את עצמי ולדבר את השפה של הלקוח שלי, שיניתי לגמרי את התוצר שלי ואני הרבה יותר בטוחה ושלמה במה שאני עושה היום

יש לי חזון מאוד ברור, ואני הולכת איתו ויודע שהוא קורה, להגיע לכמה שיותר בנות בעם ישראל ולעזור להן בחברה, שיהיה להן כיף לקום בבוקר, זה כבר לא חלום ולא על הדרך ולא רק למי שקרוב אלא ממש תוכנית בנויה שאני מכניסה עכשיו לכל בתי הספר בכל רחבי הארץ בעזרת ד׳

אם עדיין לא הגעת לחילוץ של יעל, אני רוצה להגיד לך שכמה שנים אמרתי שאני אצטרף לחילוץ הבא, כי כרגע אין לי מספיק כסף, כח, משאבים, אבל אני רוצה להגיד חברה יקרה מעומק הלב, כשהגעתי לחילוץ אמרתי לאחותי בטלפון שאני כל הזמן בוכה, למה לא הגעתי לחילוץ הראשון לקבוצה הראשונה, איפה עד עכשיו הייתי, גם כתבתי לה את זה באחד השרשורים, שאם יש משהו שאני מצטערת בחילוץ זה למה לא הגעתי לפני כמה שנים.

העולם מחכה לי, זה התחושה שלי, עכשיו זה הזמן והמקום, ברגע זה, קומי ותעשי לעצמך ולמשפחה ולחברות שלך את הטובה הכי גדולה שאת יכולה לעשות, לקחת את הכוחות המיוחדים שבורא עולם נתן לך ולהפיץ לכל העולם, זה השליחות שלך וכשתעשי את זה תרגישי האשה הכי מאושרת עלי אדמות, התוכנית של יעל היא הכתובת להגשים את עצמך.

נחמי יברוב "פרסום נוכח"

שלום יעל

לפני שנתיים וחצי עברתי את החילוץ

הוא היה בשבילי קורס משנה חיים

בחשיבה

בהתסכלות

באמונה

בלהביט קדימה

ולהעיז.

אז כתבתי לעצמי שאני רוצה לעסוק במיתוג

והיום אני מקבלת בממוצע 5 בקשות בשבוע למיתוגים

אז הייתי לוקחת כמו ברווזה מבוהלת גג 800 ש"ח למיתוג

היום החבילה הכי קטנה שלי של מיתוג היא בערך פי שתיים

והגדולה... יותר מפי 4

אז לא הייתי כותבת הצעות מחיר

לא הייתי עונה ללקקוחות

הייתי מתחבאת מתחת השולחן

לא מאמינה שאפשר בכלל

היום

כשמישהי מתקשרת אלי לייעוץ

אני כבר יודעת להציע לה מוצרים שלי שמתאימים בדיוק בשבילה

אני יודעת לשווק את עצמי בגובה העיניים בנחמדות ושמחה

לקבל לקוחות שמחים וטובים

לקדם אותם

להתקדם איתם

והי!

פשוט גדלתי!

תודה אישה יקרה!!!

דבורי כהן- ניהול תדמית. אסטרטגיה והפקות תוכן.

יעל פיינגולד היא אישה אמיצה ומעוררת השראה.

מעבר לכישרון הפנומנלי שלה בהעברת בעלות עסקים טרנספורמציה עסקית,

היא בעלת ראש ישר, מבט לייזר וראיה מרחבית.

מאז שהכרנו ועברתי את הקורסים של יעל,

העסק שלי גדל והמשרד פעיל, יציב ב"ה וממגנט לקוחות.

קיבלתי כוח וכלים לפרוץ קדימה

ואני מבינה למה קריטי לכל בעלת עסק שרוצה לעבוד נכון ורווחי- להכיר את יעל והקורסים האפקטיביים שלה.

יעל גורמת לעסקים להיוולד מחדש בגרסה הכי מדויקת שלהם,

עם דגש על מציאת הבידול העסקי בהתאמה לאותנטיות של בעלת העסק,

והמון חשיבה לטווח הארוך.

היא נותנת כוח לגדול וכלים להחזיק את זה,

ומאפשרת לכל בעלת עסק להיות היא בגרסה הכי טובה שלה.

תכלס- תוצאות בשטח!!!

גם שנתיים ושלוש אחרי התהליך העסק ממשיך לגדול

בזכות עמוד השדרה העסקי שיעל בנתה לו במקצוענות נדירה ואסטרטגיה חכמה.

יעל, תבורכי!

שרי ו.

ליעל היקרה מאד!

אוהבת מאד את שיטת העבודה שלך,

את המעשיות ואת קביעת היעדים והמטרות,

בלי דחיות ולהחזיק ב'כיס' שנים ובמקרה היותר טוב - חודשים.

את אומרת דברים נכונים מאד, ומביאה את הדברים ממני -

מה שיוצר אפקט חזק יותר של השפעה וקניין.

דבר נוסף ועיקרי שמשך אותי -

עצם היותך חרדית בלי רוח אחרת שנושבת היום לצערי גם אצל החרדים,

בלי ה'כוחי ועוצם ידי', אלא שזו ההשתדלות שלנו והפרנסה לא בידיים שלנו -

לא יחצנות בראש חוצות, אלא מבחינת היעוד שלנו...

יש לך מומחיות בלעשות סדר בדברים, ולהביא דבר דבור על אופניו שזה א' ב' בכל עסק.

עוד משהו - את 'אומר ועושה'

אני נהנית לראות איך את מקיימת את מה שאת אומרת, שזה גם כן לימוד.

מעריכה מאד וממליצה בחום!

 

שרי ו. אדיכלית ומעצבת פנים דור שלישי לאדריכלות ועיצוב פנים

איריס כהן

היום רואת החשבון קיבלה את הסיכום של השנה,

והיא אמרה שיש בעיה..היום רואת החשבון קיבלה את הסיכום של השנה,

והיא אמרה שיש בעיה...

איך נסביר את הקפיצה של השנה יחסית לשנים הקודמות!!!

אז רציתי פשוט להודות,

על הניצוץ שהדלקת,

על ההדרכה להתנהלות נכונה,

על בחירת הלקוח, ולא מברירת מחדל,

על מגש הזהב וגשר הקסמים עד להמרה

על העבודה מן השורש, דרך הגזע עד לענפים ולפירות

על סדנאות המכירה, הדרכות העמקה,

יצירתיות וגמישית בהתמודדות נכונה בעת משבר

אסרטיביות וגבולות שנתנו גם הם כוחות

תודה גם על התרגילים והתגובות של הצוות שלך

שאי אפשר בלעדיהם

על החיזוקים והפרגונים אחרי כל התקדמות

שאינה מובנת מאליה

תודה לה' ולשליחיו הטובים

על זה נאמר: צאו והתפרנסו זה מזה,

לא רק לקנות ולמכור, אלא גם ללמד איך...

תמשיכו לעשות חיל!

תודה לכל אחת מ"צוות החילוץ"

שאתכן הייתי חייבת להתקדם, בלי שום תירוץ!

איריס כהן, מחברת ספרי לימוד

"שבילים" בעברית

SHVILIM.CO

תרצה קרובי

יעל היקרה!

תמשיכי להשפריץ את הידע והנסיון שלך!

השליחות שלך מדהימה וחיונית לנשות האברכים!

יש לך זכויות גדולות ורבות!

תדעי לך שבזכותך הפרסום והשיווק שלי מאוד מדויק ויעיל!

כבר מאז שפתחתי את העסק! אין לי מילים! תבורכי מהשמים!

בברכה. תרצה קרובי, מודיעין עילית 08-6330314.

כנסו לאתר של עוצמות

מסלול פרימיום אישי

מסלול חילוץ- כל התוכנית עם כל הבונוסים וההטבות, ליווי איי, קבוצתי,

מפגשים ו3 מפגשי אימון אישי לאורך התהליך בנקודות הצומת

ועוד ליווי טלפוני אישי לאורך כל התוכנית כלומר כל שלב ותרגיל עושים ביחד בשיחת אימון אישית של שעה, תוספת של 6 שעות יעוץ אישיות מעבר לתוכנית -

בתוספת של 2,400 ש״ח.

תקראי מה שכתבו נשים שעברו את התהליך:

רבקה שפירא

הגעתי במטרה להגדיל את מאגר הלקוחות, ללמוד לנהל את העסק ואת עצמי נכון יותר ,

מבחינת ניהול הזמן, תמחור, שירות וכו אכן הקורס קידם אותי מאד הן מבחינת הגדלת מאגר הלקוחות,

גם מתוך הקורס עצמו וגם מחוץ לו והן מבחינת שכלול מיומנויות הניהול והשירות

ובלי ספק הקורס מביא את העסק לשלב הבא, מניע לפעולה,

מכסה את ההשקעה ומגדיל הכנסות

רבקה בוקרצקי

"...כאן בקורס קיבלתי את הבטחון שמי שצריך אותי יתאים את עצמו אלי

ולתנאים שלי. אני סוגרת עם לקוחות ושלמה ורגוע עם עצמי,

גם הבטחון מול הלקוח עלה אצלי מאוד,

 וגם התשלום הוכפל וגם עם הלקוחות הפרטיים העלתי את המחיר.

אני עובדת היום פחות שעות ומרויחה הרבה יותר!

הגעתי לקורס כי הרגשתי שאני לא עובדת נכון ואני רוצה לשפר והתיעל,

היום אני במקום טוב ב"ה ובטוחה שאני יתקדם עוד,

מודה לך יעל ולצוות המקסים על הכל.

רבקה

רחלי מנת

יעל יקרה.

את זוכרת איך הגעתי אליך לפני מספר חודשים?

אני אזכיר לך: אמנית, מרחפת שהידע והדברים שפיתחה רחבים מאד ,

יש לה המון מה להציע. ו.... יושבת המון בבית.

לא ידעתי איך להביא אנשים אלי ולא איך להגיע לאנשים.

כמו הרבה אמנים, האמנתי לסטיגמה שאמנים רעבים ללחם.

קודם כל יעל ניפצת לי את המשפט הזה, מחית בתוקף

והכרחת אותי להאמין שגם אמן יכול להתפרנס בכבוד אם ידע איך.

החומר שלך, השיעורים, התרגילים והמשוב מהצוות כזה חזק

שכעת כל השיטה מובנית בי כל כך עמוק, אני פשוט פועלת נכון. אוטומטית.

עכשיו הדרך סלולה: אני ממוקדת מאד, יש לי מותג: 'מ4 קירות לבית' הלבשת קירות להוסטלים.

יש לי מוצר ארוז ומתומחר נכון.

ואני יודעת בדיוק מי קהל היעד שלי ואיך להגיע אליו,

איך למכור ומה להשאיר מאחורי כדי שהלקוח ישאר איתי הלאה.

היום אני עובדת בלי הפסקה. מסרבת לפניות...

ויכולה לבחור את אלו שאני אוהבת.

בינתיים אני מפתחת עוד את סדנאות הציור שלי לנשים ונערות.

מהדחיפה שלך אני נכנסת גם ללמד בסמינרים השנה!

אני פוגשת בעלות עסקים וכל כך חומלת עליהן,

כי בלי שיטה וידע כל כך קשה ומתסכל.

הייתי בערפל הזה עד לא מזמן, ועכשיו היעדים ברורים והדרך נהירה.

ההכנסות שלי גדלו באופן ניכר ועוד יותר מזה, הן יציבות.

אני לא יושבת בבית ומחכה לנס: שמשהוא ייזכר בי ויזמין.

אני יוזמת ופועלת, ממוקד, כמו לייזר!

אני ממליצה בכל לב, לכל בעלת עסק שמרגישה תקועה.

הקורס הזה שווה זהב. והכרחי. תצליחי יעל. שהשם יברך אותך.

 

 

עדכון כעבור שנתיים, 31.12.2020

אני משתמשת כל הזמן בעקרונות הזהב שלך, יעל!

תהליך השיווק יושב חזק ומנהל אותי אוטומטית, בכל מוצר שאני מייצרת.

הידע המטורף הזה הציל אותי מהרבה מהלכים מיותרים שהייתי עושה אם לא הכללים הברורים של התהליך.

כל פעם שעולה לי רעיון או שמוצע לי פרויקט חדש,

הוא עובר את השלבים שלמדנו בקורס, חלק גדול מהרעיונות נופל ב"ה,

כי למדתי לזהות מראש וזה חסכון עצום בזמן, במשאבים ובכאבי לב.

לדוגמא: גם אם המוצר מטריף, בגלל שאני מקדישה זמן וראש לחקר הלקוח,

אני מגלה המון פעמים, שלא יהיה לו ביקוש או שזה ממממממש לא הלקוח שאני רוצה!

אני הייתי קוראת לזה: "חירות עיסקית" -

הכללים והגבולות שלמדנו שומרים עלי בס"ד לפעול מדויק למטרות שלי,

כמו שאת קוראת לזה, יעל: "כמו לייזר"

ואני יכולה להתקדם בפיתוח העסק לפי השליחות והחזון שלי

ולא לפי כיוון הרוח שסוחפת אותנו בלי שליטה על חיינו.

הקורס בנוי חכם כל כך כדי להטמיע את הידע הזה ולדעתי הוא הבסיס לכל עסק.

ממליצה בחום. רחלי מנת.

אמנית קירות ומעצבת חמימות ביתית.

מעבירה סדנאות וחוגי ציור שעושים טוב לנשמה.

rachelmenat@gmail.com

0527629654

מירי ארשטר

הקורס של יעל הוא משהו שכל עסק חייב אותו לעצמו,

פשוט חייב! must!!

אל תחשבו פעמיים תפרגנו לעסק שלכם להצליח!!

כתבתי ומחקתי: שחבל שהקורס הזה לא נולד כשהקמתי את העסק

כי אז הייתי עכשיו במקום אחר אבל הכל מלמעלה ולכל דבר הזמן שלו....

בברכה, מירי ארשטר - 0527682977

אתי רוזנצוייג

יעל פיינגולד היקרה

פניתי אליך כמפתחת השיטה לחילוץ מתקיעויות.

חשתי צורך לזהות מה עוצר, לבנות תכנית אחרת ובעיקר להעז.

ואת? את במלוא העוצמה, האמונה, היצירתיות והחשיבה החכמה והמקורית

ניצבת מחד ומלווה מאידך, מקרינה ומאירה

ומצליחה, למרות כל ההתנגדויות, ליצור משהו אחר.

הרבה הרבה יותר!!!

זו הזדמנות קטנה עבורי להודות לך על חזון יצירתי וענק

שהתחיל, ובזכותך, לא נגמר.

ולאחל לך, לי ובעיקר לנשים נוספות שרוצות להתקדם ולקדם

לעזור, לפרוץ ולהאיר. שתמשיכי להיות שליחה טובה כל כך

אתי רוזנצוייג - קריאת כיוון

מאבחנת דידקטית ומנחת הורים

גיטי טאוב

הייתי אבודה בעסק, היה לי מוצר מיוחד שכל מי שטעם נהנה

אבל לא מספיק ידעתי איך לתחזק לקדם ולשמר אותו.

כתוצאה מכך לא הצלחתי לפרוץ את תקרת הזכוכית.

חיפשתי מה לעשות ואמרו לי כמה את חייבת את יעל פיינגולד

נרשמתי בהיסוס ואחרי הרבה בדיקות האם קורס כזה יכול להתאים ואני מברכת את הרגע שהחלטי שכן

סיימתי את הקורס עם הרבה משימות ויצאתי לדרך

יעל, אני היום שנה אחרי, את לא מבינה איזה מהפך עשית לי! סובבת לי את הראש

הלקוחות מרגישים שיש בעלים חזקים בעסק שרוצים בטובתן, העובדות שלי נאמנות אלי בטירוף, אני מאוהבת במה שאני עושה! אני מאמינה במוצר, מטיסה אותו קדימה, מוכרת בשיא הכיף והבטחון, שידרגתי את השירות שלי ב180 מעלות, שיניתי את כל המבנה העסקה של העובדות, נהייתי בהירה ברורה וחדה בעשיה שלי ותאכלס המחזורים עלו ובעיקר שביעות הרצון של הלקוחות, של העובדות ובעיקר- שלי!

לא יודעת איך להודות לך!

חובה לכל מי שחשבה להתייאש, קחו את הליווי של יעל,

היא עושה מהפך בעסק חי וכל שכן בעסק טוב אבל מקרטע.

גיטי טאוב

קליקס - מכון כושר

נחמה שיינין

התהליך עם יעל הוא תהליך מרתק .

בונה, מחדד ופורץ דרך בשבילי - כבעלת עסק בן קרוב ל-17 שנים

ראיתי ושמעתי דבר אחד או שניים בנושאי יעוץ וקידום העסק וכו...

ויש לומר שקבלתי דברים רבים מכל אחד.. אבל אצל יעל הדברים שונים -

המטרה הברורה שלי היתה להניע את העסק קדימה לקחת אותו למחוזות חדשים, ולפרוץ.. לפני התהליך הייתי בטוחה שכבר ניסיתי ועשיתי הכל

יעל קלטה את הפוטנציאל ונתנה לי מבט רחב ומעמיק על יעדים שלא חשבתי עליהם..

יעל מחדדת אצלי את הרגשת הביטחון והאמון בי בעסק וביחודיות שלו

יעל מאמנת אותי כיצד ליצור שיתופי פעולה מקוריים שלא הייתי מעיזה לחשוב עליהם

לחשוב מחוץ לקופסא - ובעיקר לבצע תכלס את אותן מחשבות...

עם המון אנרגיה חיובית ומרץ לעשיה תכליתית

אני בטוחה שהתהליך יקדם את העסק שלי בעז"ה

כי מלבד הענין הקידום והתובנות הרבות שאני מקבלת מיעל

כל למידה איתה היא חויה שבועית מעצימה ובלתי נשכחת

אשר מעניקה לי כלים כאן היום ומחר

נחמה שיינין ייצור ושיווק ערכות אומנות למוסדות וקאמפים

גתית בן עמי - משרד יעוץ מס

"רק מי שעובר את החילוץ מבין כמה הוא היה צריך את זה..."

יש לי כבר משרד פעיל, אני לא בהתחלה ולא חיפשתי להקים עסק,

אלא להגדיל אותו, לקבל לקוחות מסוגים נוספים שיתגמלו אותי חודשית,

העסק התפתח בצורה טבעית וגרם לי לקבל הרבה עוסקים פטורים

ורציתי להתפתח בצורה שיתן לי עוגן עסקי כלכלי.

חפשתי ליווי עסקי מקצועי שיתן לי את הכלים

מלבד ההתפתחות הכלכלית רציתי לפתח את העסק מבחינה מנטלית

כי אף פעם לא למדתי לפתוח עסק,

ואני חושבת שזה חשוב לכל בעלת עסק עצמאית ללמוד איך לפתח את העסק,

להגדיר אותו, בשבילה ובשביל הלקוחות, איך לדבר עם הלקוחות זה דברים שחייב ללמוד אותם

 

הידע המקצועי של יעל זה משהו מטורף שלא ראיתי בשום מקום,

מעמיסה המון ידע מקצועי בשפה נגישה עם תרגילים,

כך שכל מי שיוצא מהקורס ועשה את כל התרגילים ובצע את כל המטלות

יכול להיות בטוח שמבחינת ידע הוא יכול לסמן וי.

 

זה קידם אותי בצורה בלתי רגילה, הרבה מעבר למה שציפיתי.

גם מבחינת האימון, יעל מעבירה סדנת אימון מנטלית

שאנחנו עוברים שינוי תודעתי בראש, מבחינת היחס שלנו לעסק,

לסוג הלקוחות, איך לדבר איתן ואח"כ זה עובר מהתודעה

למעשה ומביא אותנו לידי ביצועים אחרים לגמרי.

קבלתי אומץ בתוכנית, יעל והמנטוריות נתנו לי כח

שאם רוצים לגדול חייב לקפוץ למים אם רוצים לייצר הכנסה

חייב לעבוד נכון כך שהעזתי בתוכנית להכניס צוות שמינף אותי ופינה אותי לגדול חכם ונכון

 

ההמלצה שלי שכל עסק צריך את זה מהסיבה שאנחנו לא למדנו להקים עסק,

ואנחנו לא באמת יודעות איזה כלים אנחנו צריכות,

גם אני התלבטתי, רק מי שעובר את החילוץ מבין כמה הוא היה צריך את זה,

זה ידע לא נגיש והאימון אי אפשר להחליף בפגישה חד פעמית של יעוץ עסקי,

זה חייב להיות תהליך של חודשיים שמשלב כמה אלמנטים,

ולהסביר לבעלת עסק כמה היא צריכה את זה זה לא יעזור

עד שהיא תעבור ותבין שהיא צריכה את זה

כי הכלים שהיא קבלה כאן היא לא תקבל בשום מקום אחר,

ההשקעה היתה שווה כל שקל שווה כי זה השקעה שתחזיר את עצמה,

גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת העסק הבנוי החדש שהוא יציב ואיכותי וממותג מכל כיוון אפשרי.

ההשקעה שלך רק: 7500 שח

625*12

החלטתי להיות נועזת ולתת גם ביטוח...

היות שאני כל כך בטוחה בתוכנית הזו, ואני רואה כמה בעלות עסק פרצו קדימה בזכותה, ואיך זה קידם אותן לעבר הגשמת החלום לפרנס בית יהודי בכבוד בעזרת הכישורים שלהן - החלטתי להיות נועזת ולתת לך ביטוח על ההשקעה שלך!

קבלי את ההתחייבות שלי:

אני מוכנה להחזיר לך את כל הכסף! הכל.
החזר מלא למי שבתום ה-60 יום אינה מרוצה.

בתנאי ש:

את צופה בכל התכנים, משתתפת בכל השידורים החיים, נפגשת לשיחות האימון, מבצעת את כל המשימות שלך,

עושה את ה"פושים".

אם עד 7 ימים מסיום התוכנית לא תהיי מרוצה, ולא תרגישי שהתקדמת -

אני מחזירה לך את כל הכסף במיידי!

 

לא רגיל. אני יודעת.

 

כלומר את נחשפת לכל הפעילות, התכנים, האימון האישי, הקבוצה, המפגשים ואם לא התקדמת -

אז הבעיה היא כנראה אצלי ואני מתחייבת להחזיר לך.

ככה זה כשאני אוהבת את מה שאני עושה ומאמינה בזה ב-100%.

ההצלחה היא עליך, והסיכון הוא 100% עלי.

 

אני מלווה אותך בתוכנית בכל שבוע לצד מנטוריות מובילות בתחומן, כך שיש לך מענה לכל שאלה ולכל התלבטות בקבוצה הסגורה שלנו ובמפגשים האישיים!

תקראי מה שכתבו נשים שעברו את התהליך:

ברוריה אוחיון - מנהלת סטודיו מאסטר לאפיון עיצוב ובניה של אתרים בדגש על אתרים של קורסים דיגיטלים

"היתרון הענק שאת מקבלת כלים לחיים ולעסק

איך לעשות את זה נכון, ומותאם ליכולות שלך כאשה חרדית"

לפני שהגעתי לקורס של יעל הייתי בונה אתרים מכל הבא ליד,

לקוחות היו פונים בלי שיווק בעיקר מפה לאוזן, ונשאבתי אחרי מה שרצו ולקחתי.

הקורס של יעל כיוון אותי קודם כל להתמקד לאן אני רוצה להגיע איזה סוג של לקוחות,

ראיתי שיש לי ייחודיות גדולה בגלל הנסיון של לקוחות שרצו אתרים של קורסים והגעתי להצלחות גבוהות ...

לקחתי את החילוץ והרגשתי שהקורס נותן לך לא סתם כמו מנטורים שנותנים הוראות, תתחילי לפרסם ו...

היא נתנה לך ללמוד את הנושא, קבלתי כלי בידיים שאני לוקחת אותו

ויכולה להכיל אותו על העסק עם ההבנה והחשיבה שלי,

זה לא משהו שנותנים לי סתם לעשות זה ספר שלמדתי שקבלתי ואני יכולה ליישם אותו להפעיל את החשיבה ולהתקדם הלאה.

זה נותן המון שלוות נפש, כשאתה יודע שאתה עובד נכון ומה שצריך ולהתאים את זה לחיים האישיים שלך, אתה בונה לעצמך את המכלול שמאחד לך לא רק את העסק אלא גם את השלווה בחיים האישיים יודע שעשית מה שצריך ולהתקדם הלאה.

קבלתי כאן המון לא רק כלים אלא בפועל אני יודעת איך לשווק,

יש לי הרבה מה לעשות לא רק לשבת ולקבל מי שמגיע,

כי אז אתה עלול ליפול איפשהו כשאתה הממוקד יש עשיה ואתגרים זה כיף לי,

היום אני עושה כך וכך כל צעד זה התקדמות כמו שיעל אומרת כשאתה לא מתקדם אתה בנסיגה.

אני מאמינה שאישה שלא בטוחה במה שהיא עושה ומרגישה התלבטות איך לקדם את העסק, האם רווחי, אם את מרגישה את ההתלבטות קודם כל את צריכה לעשות משהו,

תמיד יהיה לך את הספקות אם תמשיכי כך זה יקפוץ איפשהו,

את חייבת לעשות משהו זה נותן חוסר שמחה, לא שלמה עם מה שאת עושה, את קמה בבוקר ויש לך אתגר ומטרה, וזה מדהים, ואם הצלחת להגיע אליו זה מצוין,

היתרון הענק שאת מקבלת כלים לחיים ולעסק איך לעשות את זה נכון,

ומותאם ליכולות שלך כאשה חרדית, שאת גם בהריון וגם יולדת לפעמים וזה פשוט מותאם לך, וזה מומלץ מאד.

סירי גולדמן

התוכנית של יעל מדהימה!

אני מניחה שכל אחת תמצא בה את עצמה בנקודות שהיא תקועה בהן.

ואני התקשיתי למקד את העבודה שלי בתחום מסוים - את כולם אהבתי...

יעל והמנטוריות לא ויתרו לי!

הצלחתי לבסוף להגיע למיקוד שלי,

מתוך הבנה שמיקוד לא ימנע ממני לעבוד עם כל מי שארצה,

ומאידך יסייע לי עוד יותר להגיע למי שבעיקר זקוקה למה שיש לי לתת.

 

ודבר נוסף, לא יאומן - הצורך הזה להגדיר מה יש לי לתת -

הביא אותי לארגן את הכלים שלי לטיפול מה שגם משפר את היכולת הטיפולית שלי!

לאורך כל התוכנית היה ניכר כיצד כל אחת עושה אובר כללי על כל התחומים שלה,

מלבד ההתמקדות בתחומים שצריכה בהם שינוי במיוחד.

כמו"כ העבודה המשותפת עם קבוצת נשים שכולן עצמאיות,

כל אחת בתחומה - היתה מדהימה.

לא לחינם כל הבוגרות של יעל מעריצות אותה...

מומלץ בחום לכל מי שיש לה מה להעניק לעולם, והעולם - טרם יודע מכך :)

 

 

עדכון 23.12.20

יעל, שלחתי לך לפני כמה חודשים מכתב,

חייבת לכתוב לך שוב!

לא יכולה לתמצת במילים מה הקורס שלך עשה לי, גם בחשבון הבנק...

וגם בהתנעה של הקליניקה והאפשרות להגיע למי שזקוק לי.

כל הזכויות שמורות לך! על כל המצוקות שקיבלו פתרון,

בזכות היכולת שקיבלתי אצלך - לדעת להגיע למי שמחפש אותי.

שמעתי (קראתי...) שאת פותחת מחזור משודרג -

מקנאה במי שתזכה להיות חלק ממנו!

והאמת - גם אני ממשיכה להיות חלק מהמפעל הענק שלך,

כי הכור לבד הוא יצירה פלאית ומדהימה,

שבשבילה לבד שווה להגיע לקורס שלך.

פרוטות קטנות ביחס למכלול, אבל ענקיות ביחס לעצמן.

המון תודה! ותמשיכי להשפיע טוב בעולם.

מוקירה, סירי

רוחמי קליין

״תקשיבי, התוכנית הזו מדהימה ומטורפת.

את משהו נדיר יעל, גאון עסקי.

פיצחת נוסחא מושלמת להוביל תהליך בניה עסקית נכון בתוכנית ברורה,

בנויה ומדוייקת ומשם השמים הם הגבול!

אני בעלת עסק 8 שנים, וסוף סוף ברור לי מה אני הולכת לעשות בשנים הבאות

בצורה מושלמת נהייתי כל כך ברורה בעצמי שקל לי לגבות כסף,

לסגור לקוחות, להוציא מהכוח אל הפועל את כל היכולות שיש בי.

אני מפוצצת עבודה ב״ה וסוגרת יומן לחורף

רוחמי קליין, ביתר עילית מרצה לסיפור אישי, ולקראת ניהול עמותה:) רוחמי - 052-7627541

עלקי גרינבוים

לקוחה פוטנציאלית של יעל ?

חייבת לשתף אותך!

הצטרפתי לכור החמישי כשמערכת שעות העבודה שלי היתה עמוסה מאד,

ראיתי את ההכנסות אבל הן היו מקבילות לשעות העבודה שרציתי לצמצמם,

הייתי בעמדת מתלבטת גם לגבי צעדי ההתפתחות הבאים ומאד רציתי להנגיש את מחיר המוצרים שלי ללקוחות בלי להפסיד מזה בעצמי.

עם הכר הנרחב של הרצונות פניתי אליה והצטרפתי,

לא היה לי מרווח נשימה ליישם, הייתי ע מ ו סססה....

אח"כ ילדתי בשעה טובה ובין לבין עבדתי קששה להיות בכור ההיתוך ולנתח באמת את מה שקורה בעסק.

יעל המקסימה והמנטוריות המדוייקות גרמו לי להיפרד (כמעט בדמעות...:) ממוצר שרציתי לפתח ללא רווחיות וכוונו אותי לארוז את החומר הקיים באריזה משתלמת עבורי ועבור הלקוחות.....

אני עכשיו פחות משנה לאחר ההצטרפות, כשאני לוקחת בחשבון סה"כ של חצי שנה של עבודה בפועל לפי התכנית,

היום בדקתי את המאזן ונדהמתי:

ב"ה מערכת השעות שלי עם מרחבי נשימה משמעותיים וההכנסות ב"ה גדולות ממה שהיו אי פעם.

גם בפן המעשי אני מוצאת את עצמי עובדת בצורה שאני אוהבת, משקיעה במקומות הנכונים ומלאת סיפוק.

החומרים של יעל שמורים ומלווים כל התפתחות...

יעל, תודותי!

ממליצה בחום ........

עלקי גרינבוים, מנהלת מדרגה -פתוח כשורי למידה

מחממים מנוע להצלחה.

חנה בתיה אסרף

לפני התהליך היה לי רעיון לעסק וידעתי שאימהות צריכות אותי...

אבל הכל היה נראה כמו ענן שחור ולא ידעתי בכלל איך לשווק את זה.

לא ידעתי איך לדבר אליהם ולגעת בנקודה שמציקה לקוחות ולגרום להם לרצות את השרות שלי. בתוכנית שלך קבלתי מיקוד, בידול, תמיכה.

ודייקתי ופיתחתי מוצר מתאים בול לצורך של הלקוח!

זה שיש קבוצת עבודה פעילה מקפיץ ומדייק את הרעיונות שלי ומאוד עוזר.

זה כמו לייצר ולעבור דיוק כמה פעמים.. וזה מצוין!

היום שאני כבר אחרי התוכנית, יש לי עסק מבוסס לקוחות משלמים,

מרוצים וממליצים אני יודעת לנהל שיחות מכירה בהצלחה

גם על תהליכים שאני גובה עליהם סכומים גבוהים

בזכות זה שאני כל כך מדויקת ומסבירה את התוצאות של המוצר,

מניעה לפעולה בכיף, הלקוחות מחפשים אותי במקום שאני אצטרך לשכנע אותם

שהמוצר שלי יהיה להם טוב וגם מרגישה בנוח לשלול עסקאות

כשהלקוח לא מתאים למוצר

ממליצה עליך כל הזמן :))

היום את קבלת פירגונים, הייתי בקשר עם האחראית בארגון שאני עושה איתם שת״פ,

ישבנו על חוזה ואז היא אומרת לי:

את עובדת ומשווקת ממש טוב יעל שלוותה אותך תשמח לדעת :))

בתי פרידמן

יעל תודה גדולה!!!

אני פשוט מוקסמת מכל שיעור ומכל תרגיל מחדש...

לא מבינה בכלל איך ניהלתי עסק לפני זה!!!...

אתי בן שם - מעצבת גרפית ומנהלת משרד להפקות גרפיות

"לא נגזר עלינו לחיות בעוני ובדחק, מותר לנו לעשות דברים בשביל להרוויח יותר ולחיות יותר טוב."

כבר יותר מ10 שנים שהעסק קיים ועברתי הרבה נסיונות של יועצות חד פעמיות,

שחזרתי הביתה ואוקי מה הלאה.

חפשתי תהליך אחד מובנה שיתן לי מענה לכל מה שהעסק צריך מהתחלה ועד הסוף

מהבניה של החלוקה של השעות ועד איך אני מוכרת בפועל כולל כל התהליך והליווי.

לעשות את התהליך בראש איך אני בונה עסק ומקדמת אותו הלאה,

ומותר לי להרוויח יותר.

היא נותנת מענה גם לקטע האישי וגם העסקי והכל משולב,

זה משולב גם עם אימון אישי אנחנו בנ"א העסק זה אנחנו לא כמו שכירה שרק דופקת כרטיס ואם אני לא מחוברת לעסק זה לא קיים היא נותנת מענה להכל ולחיבור וזה עושה את העבודה.

להפוך את העסק מעסק שהוא כל בו שכל מי שמגיע מזמין ולוקח והולך הביתה לעסק מסודר רק של מפיקים ולאורך זמן ולריטיינרים קבועים לאורך זמן

ממליצה לכל בעלת עסק עצמאי לעבור את התהליך

זה מתנה אפילו בשביל לשחרר אמונות שחוסמות אותנו מלהתקדם,

למשל: נו ככה זה אמא לילדים ובעלי אברך וגרה רחוק למה אפשר להגיע?

יש דרך אחרת, לא נגזר עלינו לחיות בעוני ובדחק,

מותר לנו לעשות דברים בשביל להרוויח יותר ולחיות יותר טוב.

 

לאתר>>>

פייגי גלוזמן - לונדון

שלום יעל, שמעתי וקראתי עליך ואת הפוסטים שלך במייל לפחות שנה

וידעתי שזה בדיוק מה שאני מחפשת אבל זו הוצאה ולקח לי אז הזמן להתבשל עם זה...

עד הצעד הבא ששמעתי הרצאה שלך לפני שאני הולכת על זה-

זהו לא דוחה יותר, כאן כבר ידעתי ישר שאני חייבת את זה לעצמי וככה זה התחיל.

הגעתי אליך מתוך מקום של בלבול והרגשה של עסק שמשתלט עלי ובסופו של דבר במקום הנאה ושמחה הגיע אצלי תסכול ובלגן בראש.

קודם כל, את המקום הנכון שלימד אותי במסגרת חרדית שמורה וערכית איך לבנות ולפתח את עצמי בתור עצמאית וגם את העסק בתהליך עמוק, מקצועי ברמת על, מסודר ויסודי שלב אחר שלב, בצורה מרוכזת לא עוד קורס שלומדים ולבסוף נשארים עם המידע והחומר בראש, אצל יעל, החומר נשמר לתמיד, אפשר תמיד לחזור ולהתרענן וליישם אותו גם בתחומים אחרים בחיים גם אם זה הסבת מקצוע.

כבר תו"כ הקורס בהשמת החומר ראיתי מיד שינוי לטובה בעסק, צמיחה והצלחה ושינוי פנימי לטובה!

אצלך זה תכל'ס- השמה מיידית בצורה פרקטית, חוויתית עם נטוורקינג נפלא שלך, של השותפות- תלמידות בקורס ומזכירות ומנטוריות מקסימות- הכל הפך לקל, פשוט, בהיר ונעים.

החומר מועבר בצורה מיוחדת, ברורה ובשפה עממית בלי צורך לשבור את הראש ולהבין מושגים בשמים.

ממליצה לכל עצמאית ולכל מי שמתכננת להיות עצמאית, זה לא קורס כדאי, זה קורס חובה,

להתחיל לעבוד ברגל ימין, ליהנות ולהצליח!

שוב, כמו שיעל תמיד אומרת תכל'ס מצוינות עסקית בהנאה ובכיף- זה פשוט זה, מסכימה עם כל מילה!

ממליצה בחום ותודה מיוחדת ליעל על הקורס המקסים!

פייגי גלוזמן- לונדון

אומנית בעיצוב פירות וירקות

אסנת וחניש

״יעל איזה כיף!

מעדכנת אותך שמסיום התוכנית,

יש לי סדרת מוצרים שמציפים את שוק הגננות בדיוק בצורה ובדרך שהן רוצות,

המותג שלי נותן מענה לאורך כל השנה ולא רק מוצרים בודדים,

יש לי ערוצי הפצה ברורים וסופר ממוקדים ורווחיים,

וגם קהל חדש.

לא להאמין שלפני כמה חודשים אמרו לי מסביב - זה לא מתרומם אז תפסיקי להשקיע...
הקורס שלך ייחודי ומבריק.

נותן כלים סופר ממוקדים מהשטח.

התרגילים מתכנתים את המוח מחדש...ונותנים תוצאות. בס"ד!
תודה יעל, על הכל!״

אסנת וחניש,

למדן בגן

תמר משה

יעל היא ממש שילוב של פסיכולוגית עסקית.
הכרתי אותה בשלב די מתסכל בחיים. ידעתי שאני טובה במה שאני עושה וב''ה כולם ניבאו לי גדולות.
שאלה אחת הטרידה אותי: איך, איך למען ה' אחרים ידעו להגיע אלי?
בקורס נחצבתי מחדש, הבנתי איך לתרגם את אהבתי הגדולה ומה שאני יודעת לעשות לפעולות, ליצירתיות, לכתיבה מקצועית ולגדילה אינסופית.
דרך יעל פתאום הפכתי למוכרת ונגישה לקהל היעד שלי, בדרכים ובקצב שהתאימו לי.
במקום לשבת ולחלום על מה שיום אחד אולי יקרה, אני עושה את מה שאני אוהבת בצורה כל כך חדה ומדויקת
היא אלופה בזיהוי את הפחדים, העכבות וההקטנה שלנו את עצמינו, לסלק אותם במיומנות ו...להתחיל לגדול ובגדול, לקחת את עצמנו בידיים וללמוד לעוף לבד.
היא חדה וממוקדת, עם יכולת לראות כל עסק (ולא משנה מהו!), לתת לו את ה''פוש'' הזה ולגרום לו לזנק.

תמר משה
פסיכולוגית קלינית מתמחה בשיפור מערכות יחסים

052-7161339

אסתי שובקס

יעל היקרה!

וכמובן המנטוריות האלופות,

את המייל הזה הייתי צריכה לשלוח כבר מזמן,

אבל באשמתך או אולי בזכותך, יעל לא הגעתי לזה...

התחלתי את הקורס לפני כחצי שנה מתקנת פאות,

והיום אני מיני יצרנית וסופר מתקנת. מרגישה שנהייתי מגנט פאות.

כשהתקנתי מתלים לפאות לא רציתי להתקין יותר מידי כדי שלא יעמוד ריק,

והיום תמיד מתגלגלות על השולחן עוד כמה שאין להם מתלה.

יעל, נתת לי המון ביטחון ואומץ לשווק את עצמי ואת מה שאני יכולה לתת,

הזרמת לי המון אנרגיות חדשות לעסק, הרבה תובנות בכל מה שקשור להתנהלות עסקית. ב"ה הכפלתי את הרווחים שלי (בינתיים)

מתנצלת שאני שולחת רק עכשיו,

לקח לי קצת זמן להטמיע את התהליך בעצמי ובעסק שלי,

לכן התוצאות הגיעו מעט אחרי הקורס.

את משימת הלייזר שלי לקורס כבשתי בגדול ועכשיו אני בדרך לפסגה הבאה...

המון תודות ותמשיכי הלאה לעזור לנשים לגדול.

אסתי שובקס, חידוש פאות

חני שטראוס

עד שפגשתי את יעל במשך שנים עשיתי הרבה דברים:

יועצת זוגית, מסרתי סדנאות, כתבתי מאמרים ועוד ועוד,

עשיתי הרבה אבל בצורה מבולבלת.

אחרי התוכנית, הפכתי למותג מנצח שהולך למטרה אחת ברורה,

עם מוצר, משפך וקהל יעד ברור, עם שליחות גדולה שממירה עצמה לכסף.

חני שטראוס,

שחרור נשים נשואות מבדידות, 054-8481524

ימימה ביסמוט

הקורס פנטסטי!!! אין מילים.

יעל מדהימה במקצועיות שלה,

היא דוחפת ודוחפת ולא מניחה לך עד שיש תוצאות!

בזכות הקורס שלה, שיניתי מהותית את כל נושא התמחור וההכנסות בעסק

והיום יש לי ברוך ה' הכנסה בסיסית קבועה,

במקום פרוייקטים חד פעמיים.

זה אחד הקורסים הכי מעולים בארץ.

מילה של ימימה...

ימימה ביסמוט, כתיבה כריזמטית לעסקים

יהודית אוסטרן

״עד התוכנית הייתי סוגרת עסקה אחת על כל 10 שיחות

היום אני סוגרת 9 מתוך 10!״

יהודית אוסטרן, הפקות במה ורעיונאית

עלקי גרינבוים

לקוחה פוטנציאלית של יעל ?

חייבת לשתף אותך!


הצטרפתי לכור החמישי כשמערכת שעות העבודה שלי היתה עמוסה מאד,

ראיתי את ההכנסות אבל הן היו מקבילות לשעות העבודה שרציתי לצמצמם,

הייתי בעמדת מתלבטת גם לגבי צעדי ההתפתחות הבאים ומאד רציתי להנגיש את מחיר המוצרים שלי ללקוחות בלי להפסיד מזה בעצמי.


עם הכר הנרחב של הרצונות פניתי אליה והצטרפתי,

לא היה לי מרווח נשימה ליישם, הייתי ע מ ו סססה....


אח"כ ילדתי בשעה טובה ובין לבין עבדתי קששה להיות בכור ההיתוך ולנתח באמת את מה שקורה בעסק.


יעל המקסימה והמנטוריות המדוייקות גרמו לי להיפרד (כמעט בדמעות...:) ממוצר שרציתי לפתח ללא רווחיות וכוונו אותי לארוז את החומר הקיים באריזה משתלמת עבורי ועבור הלקוחות.....


אני עכשיו פחות משנה לאחר ההצטרפות, כשאני לוקחת בחשבון סה"כ של חצי שנה של עבודה בפועל לפי התכנית,

היום בדקתי את המאזן ונדהמתי:

ב"ה מערכת השעות שלי עם מרחבי נשימה משמעותיים וההכנסות ב"ה גדולות ממה שהיו אי פעם.

גם בפן המעשי אני מוצאת את עצמי עובדת בצורה שאני אוהבת, משקיעה במקומות הנכונים ומלאת סיפוק.

החומרים של יעל שמורים ומלווים כל התפתחות...

יעל, תודותי!

ממליצה בחום ........

עלקי גרינבוים

מנהלת מדרגה -פתוח כשורי למידה

מחממים מנוע להצלחה.

 

גיטי טאוב

הייתי אבודה בעסק, היה לי מוצר מיוחד שכל מי שטעם נהנה אבל לא מספיק ידעתי איך לתחזק לקדם ולשמר אותו. כתוצאה מכך לא הצלחתי לפרוץ את תקרת הזכוכית.

חיפשתי מה לעשות ואמרו לי כמה את חייבת את יעל פיינגולד

נרשמתי בהיסוס ואחרי הרבה בדיקות האם קורס כזה יכול להתאים ואני מברכת את הרגע שהחלטי שכן

סיימתי את הקורס עם הרבה משימות ויצאתי לדרך

יעל, אני היום שנה אחרי, את לא מבינה איזה מהפך עשית לי! סובבת לי את הראש

הלקוחות מרגישים שיש בעלים חזקים בעסק שרוצים בטובתן, העובדות שלי נאמנות אלי בטירוף, אני מאוהבת במה שאני עושה! אני מאמינה במוצר, מטיסה אותו קדימה, מוכרת בשיא הכיף והבטחון, שידרגתי את השירות שלי ב180 מעלות, שיניתי את כל המבנה העסקה של העובדות, נהייתי בהירה ברורה וחדה בעשיה שלי ותאכלס המחזורים עלו ובעיקר שביעות הרצון של הלקוחות, של העובדות ובעיקר- שלי!

לא יודעת איך להודות לך!

 

חובה לכל מי שחשבה להתייאש, קחו את הליווי של יעל, היא עושה מהפך בעסק חי וכל שכן בעסק טוב אבל מקרטע.

 

גיטי טאוב

קליקס - מכון כושר

 

אתי רוזנצוויג

יעל פיינגולד היקרה

פניתי אליך כמפתחת השיטה לחילוץ מתקיעויות.

חשתי צורך לזהות מה עוצר, לבנות תכנית אחרת ובעיקר להעז.

ואת? את במלוא העוצמה, האמונה, היצירתיות והחשיבה החכמה והמקורית

ניצבת מחד ומלווה מאידך, מקרינה ומאירה

ומצליחה, למרות כל ההתנגדויות, ליצור משהו אחר.

הרבה הרבה יותר!!!

זו הזדמנות קטנה עבורי להודות לך על חזון יצירתי וענק

שהתחיל, ובזכותך, לא נגמר.

ולאחל לך, לי ובעיקר לנשים נוספות שרוצות להתקדם ולקדם

לעזור, לפרוץ ולהאיר. שתמשיכי להיות שליחה טובה כל כך

אתי רוזנצוייג - קריאת כיוון

מאבחנת דידקטית ומנחת הורים

 

עליזה זיאת

הקורס פשוט מדהים שאני חייבת להמליץ לכן!

דבר ראשון הוא ממוקד מאוד

בלי ברבורים מיותרים.

 

בנוסף הוא יסודי מאוד

ממש בונה את העסק מההתחלה בצורה נכונה

ועל הבסיס הקיים.

 

והכי חשוב הוא מעשי מעשי, ופותח לך את הראש,

למקומות שלא חשבת להגיע אליהם,

ולשלב אימון לצד למידה.

 

ממליצה מאוד מאוד!!

(אם הייתן מתחרות שלי הייתי צריכה ממש עבודת המידות לידע אתכן..)

עליזה זיאת, מנהלת עמותת "גל חזק"

לימוד וקידום בריאות במים

 

 

אסתי הס

הקורס של יעל סייע לי לדייק את עצמי,

ובעקבות כך להתחבר לאש שלי, למה שהכי מתאים לי,

עד שהיום, כשאני מדברת על השליחות העסקית שלי,

אני לא מרגישה שאני משווקת אלא מעניקה משלי לאנושות.

התהליך שבו היא הובילה אותי היה שיטתי ומובנה

וניכר עליו שהוא תמצית ניסיון של מיטב המוחות בתחום.

הייתי אומרת שהוא גאוני.

מלבד זאת, יעל יסודית ומעורבת מאד,ומכוונת את המשתתפת,עם הניסיון, הידע והכישרון שלה בלי לוותר.

אני אישית מרוצה עד השמים, וכמו וירוס מהלך

סיפרתי על הקורס בהתלהבות לפחות ל-15 נשים.

אני מרגישה שההשקעה הייתה שווה

אסתי הס

מאיירת לשעבר. כיום - מאמנת אימהות להצלחה
על פי מודל "הרמוניה"

 

תמר כהן

יעל היקרה שלום,

כבר שנה פלוס שאני לא ישנה, והכל בגללך!

הקורס שלך הזריק בי כזה ברען, כזאת אנרגיה להתקדם ולעשות,

כזה אמון בעצמי וחזון, שתוך כשנה פתחתי עסק ויצאתי עם הקורס הדיגיטלי

שעד אז רק חלמתי לייצר.

לקחתי לא מעט הדרכה לפנייך, אבל אף אחד

לא הצליח לטעת בי את הנחישות ש'הנה, זה כאן, את עושה את זה!'

בזכותך (שליחה טובה של השי"ת) אני מריצה היום את

מחזור 2 של הקורס "מלכה לשבת", וב"ה מממשת את שליחותי

לעזור לנשות ישראל להכניס עוד קצת שכינה הביתה.

אני מודה לך מקרב לב, ומאחלת לכל מי שמוכנה לצאת מאיזור הנוחות שלה

לילות לבנים וחלומות ורודים.

 

אוהבת ומעריכה,

תמר כהן

054-8538772

  

פריידי ליכטנשטיין

למי שרוצה תהליך עומק עם עצמה,

למי שרוצה לעשות סדר בחיים ובעבודה,

למי שרוצה להיות בטוחה שהיא עושה את הדבר הכי מדויק במרחב האין סופי של עצמאיות

וכמובן למי שרוצה להרויח יותר😊 [בכונה כתבתי את זה אחרון....]

ממליצה בחום אימים להשקיע בעצמה ולעבור את הקורס הזה!

 

פריידי ליכטנשטיין - צלמת

נעמי ויזל

.....

אחרי שעשינו תיאום ציפיות וביררנו דרכנו לאן יעל ואני - נרשמתי לקורס.

ואיפה אני היום ?

והיום אני במקום שיודע בבירור את השלבים הבאים,

ואת המטרה העיקרית -

היום אני יודעת לתאר במספר משפטים מדוייקים מה אני מציעה.

אני יודעת מראש מה ההתנגדויות האפשריות -

ומה באמת המענה עבורן.

אני יודעת שיש עוד דרך , אבל אני מכוונת מטרה, ויש לי כלים אסטרטגיים שעוזרים לי לצמוח עם העסק כל יום !!

 

נעמי ויזל

שירותי סאונד מתקדמים

 

רחלי לשינסקי

יעל יקרה!

התוכנית שלך ממוקדת וברורה, מקדמת ובונה

האמת שחששתי לפני הרשמה שהמשימות יהיו קשות מדי ליישום

אבל בפועל היה הכוונה ומענה על שאלות כל הזמן

לא השארת אותי להתבוסס רגע לבד...

את דוחפת, דוחפת, דוחפת,

לא נותנת דקה לנוח...

אין מה לומר, זה כיף ומשתלם

מקנאה בזכויות שלך...

כל כך הרבה עסקים ובתים בישראל מתפרנסים בשופי בזכותך

 

עדכון: 23.12.2020

אני כל כך שמחה שלקחתי את הקורס שלך

שווה כל שקל!!!!!

הוא ממוקד ודוחף, היום, חצי שנה אחרי סיומו אני במקום אחר לחלוטין.

ברור לי קהל יעד, אני יודעת לנקוט בצעדים שיווקים

יודעת לשווק את עצמי נכון והכי חשוב - יודעת ומצליחה למכור.

 

התרשמתי ממך מאד

הנתינה שלך, בכיף בשפע מכל הלב

נתת את כל הכלים להצליח

היפה פה שהרגשתי שאת נותנת באמת ממקום שרוצה בהצלחתי

ולא רק בתור להוציא עוד לקוחה מרוצה שתמליץ הלאה והפרנסה תמשיך לזרום...

 

רחלי לשינסקי >> מעצבת גרפית

פלא': 050-4159177

http://yanshufcatom.co.il/

 

חני ביינברכר

מצאתי הגדרה למה אני מרגישה אחרי השיחה איתך:

אני מרגישה שהתאהבתי במוצר שלי מחדש:)

ברור לי שאין לקוחה שהולכת לסרב לו...

תודה ענקית יעל

ותודה שהקדשת לי מעבר לזמן הקצוב:)

 

 

חני ביינברכר

מחזאות וכתיבת תוכניות

נייד. 05271-10508

"המופע המודולארי"-

ליין ייחודי של מופעים להשכרה

למסיבות בת מצווה, סוף ח', ערבי הורים וחוגים. בוצעו במאות בתי ספר וסמינרים ברחבי הארץ

להצטרפות למועדון החוויות השנתי:

מועדון המתנות שמעשירות כל תוכן שאת רוצה להעביר- לחצי כאן

מיועד למנהלות, מורות בכיתות ו-ח ותיכון, רכזות חברתיות ומאמנות.

אודיה כחלון

תוכן הקורס - משובח. מאורגן להפליא, תהליכי. הוא משלב ידע, פרקטיקה ודוגמאות ממגוון תחומים, ודוגמאות מהעסק שלך יעל שזה הכי אותנטי. מפוצץ חומר, לא הגעתי לכל הבונוסים...

 

פגישה אישית עם יעל (:

איזה נכס נדיר. תעצימי את זה יותר בפרסומים...

ראיית הלייזר שלך. איך את מצליחה ללמוד כל אחת, לזהות את האזיקים, ולהציע דרך חילוץ ברורה, בהירה ומספקת.

יש לך מתנת שמים.

 

למדתי שיש דרכי פעולה, שלבים, דרכים, ציר זמן

לא להתנפל על העסק של עצמי אלא להבין שיש תהליך

 

עוד הישג: שניצוץ שבער בי שנים הפך לבידול עסקי.

זה שלב. וזה מרגש.

להפוך תכונה - לעסק. תחביב - למוצרים. שליחות - לפרימיום (:

הלואי ואמן שזה ייסע!

 

את מהממת

אישה יקרה שירדה לעולם לעזור למי שצריכה...

את לא מזלזלת באינטליגנציה של אנשים ולא מערבבת אותם

חכמה ונוגעת, עיני לייזר, סכין משויפת בפה שמגדירה דברים חד וחלק, ולבושה צנוע בסרטונים, מה צריך יותר מזה? (:

 

אודיה כחלון

 

הצטרפי עכשיו לנבחרת העסקים המנצחת!!!

מחיר : 7500 ש"ח

מה קולגות בתחום אומרים עלי?

צבי סילבר

במסגרת השירות שאני מעניק ללקוחותיי במגזר העסקי, אני מתמקד באבחון האתגר שאיתו מתמודד בעל העסק, ובדרך כלל מדובר על הכנסות מעטות מול ההוצאות המרובות, ואז כמו תסריט ברור...
הדיון מה עושים כדי להגדיל את המכירות בעסק כל כך מאיים על בעל העסק, עד כדי ניסיונות נואשים להסיט את הנושא על אף שמדובר במהות של העסק.
תמיד חיפשתי את איש המקצוע שיוכל ללוות את בעל העסק עם עצות טובות והכנת תכנית עבודה שתתמקד בדיוק בנקודה הזו: הנקודות שבהם נשתנה והנקודות שנשנה כדי שהמדדים החיוביים של העסק יתחילו לנוע כלפי מעלה.
איש המקצוע שחיפשתי היה צריך לענות על 3 קריטריונים:
· ניסיון מוכח ברעיונות להגדלת הכנסות ומכירות
· יצירתי ברעיונות להגדלת הכנסות ומכירות פשוטים בעלות מינימלית
· יכולת לנהל תכנית ותהליך קצרי זמן
לא התייאשתי עד שמצאתי את יעל פיינגולד.
לפרטים נוספים - פנו אליי.

הרב צבי סילבר,  יועץ בכיר לכלכלת הבית והעסק

חיה פאכטמן

את באמת השראה אחת גדולה, יעל יש לך כריזמה

בשילוב של פקחות, הבחנה חדשה, שכל ישר ותקשורת בין אישית ברמה של גאונות.

זה לא בחינם שנשים רואות אותך כמנהיגה...

חיה פאכטמן,

ספיד סטארט- אימון ממוקד מטרה

ענבר אור

יעל היא יועצת עסקית מסוג אחר. להרבה יועצים יש את הכלים לשיווק ומכירות, ניהול נכון וכולי...

אבל ליעל יש מלבד הכלים האלה, גם את הכלים לנשמה.

היא יודעת לזהות את המקום המדויק שבו בעל העסק תקוע (והרבה פעמים זה כלל לא קשור בעולם העסקי אלא הרגשי).

ונותנת פתרון ממוקד וליווי יד ביד עד להצלחה בע"ה.

היא מקצועית, יצירתית, מסורה ואכפתית ואני ממליצה עליה בחום ללקוחות שלי שמחפשים תהליך ליווי מלא!

 ענבר אור,

יועצת תעסוקתית, מנהלת ארגון "יוצאת לאור

 

ריקי קפלן, דסמנית

יעל,

זה לא בדיוק חילוץ מתקיעות עסקית.

הייתי מגדירה אותך יותר בתור פרוז'קטור שמאיר את השבילים הכי נסתרים בדרך.

בתור מדגרה לביצים שכמעט לא היה סיכוי שייצא מהן אפרוח.

בתור אחת שמוציאה פרפר יפהפה מתוך גולם דומם וחסר תקווה.

בתור מי שלוקחת בד ב5 שקל והופכת אותו לשמלה שנראית מיליון דולר.

לוקחת נשים עם עסק מתפקד והופכת אותן למתפרנסות בכבוד.

בתור מי שמחברת מנוע עוצמתי לטרנטה ועכשיו הוא שועט באוטוסטרדות.

בתור מי שמשביחה מנוע סטנדרט עד לרמה שמרכיבים ממנו מטוס מנהלים...

 

בעלת עסק של שירות שמקבלת ממך חוות דעת, חווה סוג של הארה. את חדה ומפוקסת להדהים, ופשוט מאירה את הדרך בתוך אי הבהירות.

 

אבל עזבי, למה שאחלק לך ציונים?

עדיף שאספר בכמה מילים איך אני רואה אותך מהצד:

אני רואה איך מגיעות נשים מדהימות בתחומן, אבל אין להן מושג שזה מה שהן. הן לא בטוחות שצריך לשלם להן בכלל, כי ממילא כולם אותו דבר, ואין מה לעשות, קשה למכור. הלקוחות קשים.

ואת עולה ללייב בזום, משייטת בקלילות בין בעלות העסק, מעלה נושאים, מחדדת, משייפת ומזרימה כמויות אנרגיה שלא ייאמנו.

זה מדהים איך את קולטת איפה הבאג. מה תקוע. למה משהו לא עובד. מה בעצם המוצר ששווה לבעלת העסק למכור. איך היא תמכור דברים שווים ומתגמלים בשבילה ובשביל הלקוחות שלה במקום למכור פירורים.

זה מדהים איך את גורמת לבעלות עסק להפוך את העבודה ממרוץ מתסכל ובלתי נגמר למימוש היכולות שגם מתגמל בכסף. את השראה!

 

ריקי קפלן

קמפיינים ושיווק דיגיטלי יעיל

שאלות שאולי את שואלת את עצמך:

 

ברצינות, זה המחיר לכל התהליך?

כרגע כן, אבל רק כרגע. המחזור הראשון עלה 4700, ומאז זה רק עולה, כי גם התועלת בתוכנית, התוספות שנוספות והעטיפה הכוללת שהתוכנית נותנת הולכות ועולות. זה להיות איתך לאורך כל הדרך באופן אישי. ולתוצאות יש מחיר.

 

אולי עדיף לקחת ליווי אישי איתך או עם המאמנת אצלך?

אם העסק שלך מבוסס, אי פעם למדת תוכנית שיווק, סדנאות מכירה ואסטרטגיה שיווקית ואת רק רוצה דיוק קטן על הפעילות שלך ויישור קו - אז כן. זה יותר יקר, אבל יכול להתאים.

אבל... אם לא, קחי בחשבון שניהול, שיווק, מכירות, זה ידע בדיוק כמו עיצוב, רפואה, ופאנות. יש תהליך, ידע וכלים שחייבים לדעת.

רק אחרי שלומדים ומבינים את כלי העבודה (לי זה עלה בכסף, זמן ומאמץ כדי ללמוד תואר אקדמי וקורסים יוקרתיים נוספים), אפשר לעבור ליישום והטמעה.

הרווח הכי עצום בהשתתפות בתוכנית על פני ליווי אישי זה שיש פה תהליך, קבוצת עבודה מדרבנת, משקפת ופועלת ביחד וגם כאן יש את הליווי האישי אבל הוא מולבש על תיאוריה וידע ממוקד לצד יישום ישיר על העסק שלך עם בקרה ותמיכה. הרעיון הגדול הוא שתוכלי לרוץ בלעדי. אין לי שום רצון או חשק להיות בייביסיטרית עסקית, אני שואפת להבנות מתוכך חשיבה עסקית שמדויקת לך.

 

אז זה קורס דיגיטלי?

לא. זו תוכנית ליווי היברידית, אישית.

זו תוכנית ליווי שמלווה בחומרי למידה מוקלטים. כלומר את מקבלת חומר מוקלט עם סיכומים שאפשר לשמור לכל החיים ולהדפיס, וחוץ מזה כל היישום הוא בשידור חי. יש לנו מפגשי זום, שיחות אימון בטלפון ותקשורת רציפה בקבוצת עבודה במיילים לשאלות, משובים, התקדמות.

 

יש לי אינטרנט עם חסימה

מעולה. אני מציעה מגוון פתרונות לחסומות. תוכלי לקבל את החומרים בג׳מבו מייל, ואם זה לא אפשרי לך, תקבלי ערכה בדיסקים עם שליח, כששאר הפעילות במייל ובטלפון בלבד. כך שאת מקבלת את התהליך כמו כולם רק עם חוויה של מיילים במקום אתר קורסים, פרט לזה את לא מפסידה כלום. זו הסיבה שאני פועלת בסביבה כשרה לחלוטין ללא התערבות אתרים שחברות הסינון לא מאשרות.

 

אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה?

את רושמת פרטים למטה, ועוברת לדף שמאפשר תשלום אחד עד 12 תשלומים באתר סליקה מאובטח. לאחר התשלום תקבלי אישור הצטרפות, תועברי לחתימה על תקנון ותקבלי טלפון מהמזכירה שלי להחליט איתך על צורת העבודה ותיאום שיחת הכרות איתי. איזה כיף!

 

אין לי אשראי. איך אני יכולה לשלם?

בקשי ממישהו אחר לשלם עלייך, ותחזירי לו.
אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו, אפשר גם בהעברה בנקאית - שלחי מייל ל- office.yaelf@gmail.com ותקבלי את פרטי החשבון. מיד עם קבלת האסמכתא, את בפנים.

 

כמה זמן זה מצריך ממני?

זה מצריך לקבוע פעם בשבוע זמן שקט ממש כמו שהולכים ללמוד, רק הפעם זה בזמן שנוח לך, מהבית, בערך 3 שעות, נגיד כל שלישי בערב או רביעי בוקר מתי שיש לך מקום בלו״ז לחודשיים הקרובים. חוץ מזה בימי שני ורביעי יש משימה קצרה וממוקדת של כרבע שעה. בין לבין את בוחרת כמה להיות פעילה בקבוצה. מנסיון ארוך, ב״כור״ - הקבוצה הסגורה שלנו - כורים זהב! מי שניצלה את הפלטפורמה עם מנטוריות יום יומיות, התקדמה בצורה בלתי רגילה בס״ד.

 

שמעתי שיש לך גם תוכנית ׳מקלדת הכסף׳ במה זה שונה?

מקלדת הכסף היא הדבר הכי טוב שקרה לשיווק החרדי כי היא הכשירה כבר עשרות תלמידות מאז הקורונה לכתוב כדי למכור דרך המקלדת במקום המדויק שהלקוח מוכן לקרוא ולקנות. היא מלווה בעלות עסקים להדפיס כלי עזר שיווקיים בצורה מדויקת ורווחית. לכתוב הצעות מחיר חדות, לייצר משפכי שיווק גאוניים, לכתוב דפי מכירה, קטלוגים ומיילים שחודרים כל היגיון ומניעים את הלקוחות לסמוך עלינו ולקנות מאיתנו.

אבל.... זה מתאים אך ורק למי שכבר מדויקת בעשיה, יש לה הצעה שיווקית ברורה, קהל מוגדר והמלצות חמות. אם המוצר שלך עדיין לא ארוז להצעת שיווקית, לא מתומחר נכון ולא ברור לך מה התועלות שלך, מיהם המתחרים בכלל וכיצד לגבות כסף על מה ומדוע - את צריכה קודם את החילוץ.

ככה גם אם מעורפל לך מה בדיוק את מוכרת במסגרת השירות, ממה מורכבת עוגת הרווח, איך לנהל משא ומתן, עם מי לשתף פעולה וכיצד, מה הבידול שלך והייחודיות שלך באוקיינוס המתחרים - מקלדת הכסף יכול להיות השלב הבא. אחרי החילוץ. בלי זה אי אפשר באמת לשווק. לא סתם שיווק ומכירות הן רק שלב 4 בתהליך ובטח לא הראשון.

 

באמת תחזירי לי את הכסף אם לא אהיה מרוצה?

כן. הבטחתי. בהתאם לתקנון.

אני מתחייבת להצלחה שלך ודורשת ממך רק דבר אחד: שאת תתחייבי להצלחה של עצמך! תשתתפי בשידורים החיים, תהיי פעילה בשיחות האימון עם המנטורית, תעשי את כל המטלות, תגישי אותן ותפעלי. אם עדיין תרגישי שלא התקדמת עד 7 ימים אחרי סיום התוכנית, אני מחזירה לך את הכסף באותו אופן ששילמת, כך שאין לך פה שום סיכון, רק סיכוי להצליח בגדול.

חשוב להבהיר: אני יודעת להזיז הרים, אבל למי שרוצה לזוז. אני לא עובדת במקומך.

תארי לעצמך...

תארי לעצמך איך היית מתקדמת ונהנית היום מעסק רווחי ומפרנס - אם בתהליך הצמיחה היה מישהו שנמצא שם בשבילך. לשאלות שלך, להתלבטויות, לתהיות.

איך חשבון הבנק שלך היה נראה אם היה ברור לך מה המוצר השווה שאפשר לבנות מהשירות שלך ומי ירצה לקנות אותו, מתחייבת לפעולות קטנות ומתמידה בהן, עושה את מה שמקדם אותך ואחרי שזה מצליח את מתקדמת הלאה.

איך ההרגשה לחזור אחרי יום עבודה שבו מימשת את החוזקות שלך ונתת שירות ללקוחות שרוצים לקנות ממך, לבית תורני בלי טרדות פרנסה ועם תחושת מסוגלות, מיקוד וחדוות עשייה.

אז מה בעצם צריך לעשות כדי להרוויח מעסק שבנוי נכון ויציב ולהפסיק להתניע כל פעם מחדש?

פשוט למלא פרטים כאן למטה.

 

כל העסקאות שיבוצעו דרכנו כפופות לנוסח היתר עסקה המובא בספר "ריבית - הלכה למעשה, ברית פנחס"

(הרב פנחס וינד)

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.