.

כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!

מלא את הטופס ותוכל להתחיל מיד!

 

הלוכד

הסוד הכמוס של הקופירייטרים והמשווקים הגדולים נחשף:

איך לייצר כותרת שלוכדת את תשומת הלב,

מניעה לפתיחה,

עצירה וחשק עז לקרוא

ולקנות כל מה שיוצא לך מהמקלדת.

כל אחד נחשף ביום למעל 300 מסרים שיווקים. אתה בניהם!

כשמנסחים מודעה ועובדים שעות על גבי שעות ושופכים מאות שקלים על עיצוב, דיוק והידוק ועימוד- מה יקבע אם ישימו לב אליך או לא?

הכותרת! 

מנסחים מייל במשך שעות כדי שיקרא טוב, ישמע טוב, יעביר את המסר, מפתחים תוכן מרתק אבל....

רוב הסיכויים שהלקוח מכניס את המייל שלך לרשימה ארוכה של מיילים דומים של משווקים שלהוטים לתפוס את תשומת הלב של הלקוח שלו ואולי, אולי, כשמגיע זמן שקט, הוא או היא מתיישבים על המייל, מרפרפים, ומקבלים בשבריר שניה החלטה חורצת- למחוק או לפתוח.

מה יקבע אם שעות ארוכות של יגיעה על המייל שניסחת יכנסו לפח או יקראו בשקיקה?

הכותרת! 

הכותרת אחראית על 85% מהצלחת המסר שלנו

 

בדיוק בשביל זה קיים הלוכד.


הלוכד מלמד במקום אחד את כל מה שמשווקים צריכים לדעת כדי לייצר כותרות שגורמות ללקוחות קודם כל לעצור! ואז להמשיך לקרוא.

בעיתון חדשות ממוצע יש משהו כמו 73,000 מילים!

אבל מה יקראו רוב האנשים?

בעיקר- את עמוד השער שלו.


ומתוך דף השער של העיתון, מה בעיקר ייקרא?

הכותרת! 

לדעת לכתוב היום כותרות לוכדות זו חובה לכל בעל עסק שמעוניין שכל ההשקעה שלו תקבל שימת לב, יחס ותגובה מהלקוחות ולא תרד לטימיון. 

מה יש ב״לוכד״:

מה התפקיד של הכותרת בכל מסר שיווקי כמו פרסומת, כתבה, דף מכירה, מייל או הצעת מחיר.

מהם חוקי האפרס"ק שחייבים להופיע בכל מסר! - חמשת חוקי הפלדה לכותרות לוכדות.

מה לא לרשום בשום פנים ואופן בכותרות כדי לקבל הסרות, או להיות משווקת פרווה שאף אחד לא שם לב אליה.

מהם 13 חוקי הפרסום הקצר שעובדים על שטחי פרסום קטנים כמו מודעות קצרות או שטחי פרסום מינימלים.

איך כותבים כותרת ארוכה - מה צריך לשדרג כדי להפוך תוכן קצר לכותרת ארוכה ולוכדת שימת לב

84 דוגמאות לכותרות הכי נחשקות אי פעם

84 נוסחאות! השלם את החסר לכותרת ממירה!

רוצה לקבל את כל זה?

תבניות מוכנות שניה לפני שאת שולחת מייל- למצוא את הכותרת הנכונה?

רוצה לעבור על אפרס״ק כשאת מעצבת מודעה, כותבת דף מכירה או שולחת מייל?

לרגל ההשקה בלבד: 79 ש״ח במקום 199 ש״ח.

 מוגבל ל100 הרוכשות הראשונות

מי אני?

נעים מאוד, אני יעל פיינגולד.

מנהלת המרכז למצוינות עסקית ומפתחת שיטת חילוץ מתקיעות עסקית. בעלת מקלדת הכסף- קורס קופי שמיועד לכל מי ששונאת לנהל שיחות מכירה מתישות. ביומיום אני מלווה בתוכניות פיתוח מואץ נשים חרדיות עצמאיות, שאפתניות שלא מתביישות להרוויח בלי לוותר על הערכים שלהן. כותבת מדורים עסקיים קבועים בעיתונים השונים, מנהלת רשימת תפוצה תוססת של אלפי נשים חרדיות, עם אחוזי פתיחה הרבה הרבה מעל לממוצע.

לכל נושא הכותרות נחשפתי לראשונה לפני 5 שנים בקורס קופי יוקרתי. אפילו שכבר מעל עשור ניהלתי עסקים לא קטנים גם עבור אחרים וגם את של עצמי, שם, בקורס קופי נחשפתי לתחום המרתק של קבלת החלטות אנושית, כיצד פועל המוח האנושי, על מה הוא מתעכב, ומדוע וכיצד לנתב את זה להצלחה עסקית.

מאז אני מיישמת את זה בכל הפעולות שאני עושה, לוכדת תשומת לב לא מעטה כדי להעביר את הידע והתכנים שלי הלאה ולהביא לתוצאות עסקיות לכל מי שעובדת קשה ועדיין לא רואה תוצאות.

יצרתי את המדריך הזה עבור התלמידות שלי אבל אחרי כל כך הרבה תגובות שלהן שהן הדפיסו אותו, שומרות אותו ומשתמשות בו בכל פעם שהן משיקות מוצר, מייצרות מייל, מפתחות פרסומת או אפילו שולחות מייל בפורום, מייל הכרות או שת״פ ובעצם כל פעם שהן צריכות לפנות למישהו בשביל משהו- החלטתי לשחרר אותו במחיר סימלי לכל מי שצריכה שכל הטוב שהיא עושה לא יקבר, יעלם מהרדאר ולא יספר רק בגלל שהיא לא ידעה מה לרשום כדי ללכוד את תשומת הלב בתוך הרעש שיש היום. האמת, ביננו, גם ברור לי שאחרי שהכותרות יתחילו לעבוד לך ותיראי את הכלי הזה תרצי להמשיך ללמוד עוד עוד כי זה עולם מרתק של השפעה, ידע ותוצאות בע״ה.

 

לרגל ההשקה בלבד: 79 ש״ח במקום 199 ש״ח.

 מוגבל ל100 הרוכשות הראשונות

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.